Wawel ze specjalną świąteczną ofertą B2B

Marka Wawel wystartowała właśnie ze specjalną ofertą świąteczną B2B dla klientów, firm oraz pracowników. Oferta bogata jest w szeroki wachlarz spersonalizowanych produktów marki w wyjątkowym, świątecznym wydaniu.
O autorze
1 min czytania 2019-12-05

Już teraz w specjalnie przygotowanej, świątecznej ofercie B2B od Wawel można znaleźć szeroką gamę produktów idealnych na bożonarodzeniowe prezenty dla klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników. Znajdują się w niej najwyższej jakości słodycze tylko z Dobrymi Składnikami, w spersonalizowanych zestawach, dostosowanych do indywidualnych potrzeb.

W specjalnie przygotowanym katalogu oferty zimowej 2019 od Wawel znajdziemy wyjątkowe opakowania – Skrzynie Classic w trzech rozmiarach, Kufry Premium oraz Pudełka eco – wszystkie w świątecznej kolorystyce. Marka przygotowała też kilka propozycji elementów do personalizacji, które uatrakcyjnią każdy zestaw. Wśród nich możliwość zamieszczenia logo swojej firmy oraz bożonarodzeniowych życzeń na opakowaniach, dołączenia spersonalizowanego bileciku, kartki czy naklejki. Dodatkowo w ofercie znajduje się także Wolność Wyboru – która daje możliwość skomponowania nieograniczonej ilości rodzajów mieszanek słodyczy Wawel oraz opcja realizacji zamówienia jeszcze tego samego dnia.

– Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów zdecydowaliśmy się na uruchomienie w sklepie slodkiwawel.pl oferty skierowanej do biznesu. Nasz katalog świątecznych podarunków dla partnerów biznesowych i pracowników jest niezwykle spersonalizowany, każdy znajdzie w nim coś dla siebie, zarówno jeśli chodzi o słodycze, jak i elementy pozwalające na personalizację każdego opakowania. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą i niezwykle prostym procesem zamawiania – mówi Piotr Konwerski, manager ds. e-commerce, WAWEL S.A.

Aby stworzyć spersonalizowany podarunek należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Wawel, który jest do dyspozycji Klienta na każdym etapie zamówienia, a dodatkowo pomoże w doborze idealnego zestawu świątecznego. Następnie wybieramy opakowanie, dobieramy personalizowane dodatki i całość wypełniamy ulubionymi produktami. Marka oferuje atrakcyjne rabaty w zależności od ilości zamówionych zestawów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji znajduje się na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing