Już teraz w specjalnie przygotowanej, świątecznej ofercie B2B od Wawel można znaleźć szeroką gamę produktów idealnych na bożonarodzeniowe prezenty dla klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników. Znajdują się w niej najwyższej jakości słodycze tylko z Dobrymi Składnikami, w spersonalizowanych zestawach, dostosowanych do indywidualnych potrzeb.
W specjalnie przygotowanym katalogu oferty zimowej 2019 od Wawel znajdziemy wyjątkowe opakowania – Skrzynie Classic w trzech rozmiarach, Kufry Premium oraz Pudełka eco – wszystkie w świątecznej kolorystyce. Marka przygotowała też kilka propozycji elementów do personalizacji, które uatrakcyjnią każdy zestaw. Wśród nich możliwość zamieszczenia logo swojej firmy oraz bożonarodzeniowych życzeń na opakowaniach, dołączenia spersonalizowanego bileciku, kartki czy naklejki. Dodatkowo w ofercie znajduje się także Wolność Wyboru – która daje możliwość skomponowania nieograniczonej ilości rodzajów mieszanek słodyczy Wawel oraz opcja realizacji zamówienia jeszcze tego samego dnia.
Zobacz również
– Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów zdecydowaliśmy się na uruchomienie w sklepie slodkiwawel.pl oferty skierowanej do biznesu. Nasz katalog świątecznych podarunków dla partnerów biznesowych i pracowników jest niezwykle spersonalizowany, każdy znajdzie w nim coś dla siebie, zarówno jeśli chodzi o słodycze, jak i elementy pozwalające na personalizację każdego opakowania. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą i niezwykle prostym procesem zamawiania – mówi Piotr Konwerski, manager ds. e-commerce, WAWEL S.A.
Aby stworzyć spersonalizowany podarunek należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Wawel, który jest do dyspozycji Klienta na każdym etapie zamówienia, a dodatkowo pomoże w doborze idealnego zestawu świątecznego. Następnie wybieramy opakowanie, dobieramy personalizowane dodatki i całość wypełniamy ulubionymi produktami. Marka oferuje atrakcyjne rabaty w zależności od ilości zamówionych zestawów.
Więcej informacji znajduje się na stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing