We Create Somfying Good – 25-lecie marki Somfy w Polsce

Somfy w związku z jubileuszem na polskim rynku wspólnie zorganizowała dla swoich kluczowych klientów galę pod hasłem „We Create Somfying Good”, podczas której przeprowadzono licytacja na rzecz Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ.
O autorze
2 min czytania 2022-01-04

W wydarzeniu „We Create Somfying Good” wzięło udział blisko 200 gości. Somfy organizując swój jubileusz, połączyła go z aukcją charytatywną. Uzyskany dochód przeznaczono na pomoc dla osób poszkodowanych przez los. Podobna idea przyświeca całej Grupie Somfy, której fundacja, w ramach misji „Living together better”, wspiera na całym świecie lokalne projekty mające na celu m.in. poprawę warunków mieszkaniowych dla najbardziej potrzebujących.

Łącznie, po Gali firma Somfy oraz goście przekazali 71 150 złotych dla Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ, która co roku otacza opieką ponad 200 osób z niepełnosprawnościami. Na kwotę składało się 40 000 złotych datku od firmy oraz 31 150 złotych uzyskane w ramach aukcji. Uczestnicy mogli wylicytować takie unikatowe okazy jak m.in.: piłka koszykowa z podpisem Marcina Gortata, koszulka z autografami reprezentacji piłki siatkowej mężczyzn, album “POGŁOS” od Natalii Szroeder z osobistą dedykacją dla zwycięzcy, czy przelot w tandemie paralotnią. Aukcja odbyła się w formule hybrydowej – licytacji dokonywać można było zarówno z miejsca eventu, jak i za pomocą dedykowanego landing page’a.

Tworząc brief dla agencji, zależało mi na zbudowaniu takiego scenariusza i doborze atrakcji, które pobudzą wszystkie zmysły i na długo pozostaną w pamięci naszych gości. Tym wydarzeniem chcieliśmy podziękować za dotychczasową współpracę oraz podkreślić wagę naszych relacji biznesowych w tym wymagającym dla wszystkich czasie, ale jednocześnie zwrócić uwagę na ponadczasowe wartości czyli niesienie pomocy osobom z niepełnosprawnościami. W haśle „We Create Somfying Good”, zaproponowanym przez zespół endorfina events połączyliśmy  wszystkie emocje wieczoru! – mówi Aleksandra Pyziak, marketing manager w Somfy. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poza aukcją na gości czekały atrakcje, w ramach których mogli stworzyć swój spersonalizowany trunek podczas blendowania whisky, czy eksperymentować pod okiem ekspertów, z niecodziennymi przepisami koktajli na bazie wysokojakościowych alkoholi w „Ogrodzie Smaków”. Muzyczną oprawę wieczoru urozmaicił koncert artystki Natalii Przybysz wraz z zespołem.

Team endorfina events odpowiadał za realizację wydarzenia, od koncepcji gali, przez kreację i logistykę po koordynację i pełną produkcję wydarzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To niezwykłe uczucie, gdy dzięki swojej pracy możesz poprawić czyjeś życie. Piękny obiekt, doskonała aranżacja, wybór artystów, ciekawie ułożony content, a także smaczki w postaci drobnych, elementów wydarzenia nawiązujących do koncepcji, to owoce ścisłej współpracy i spotkań z Aleksandrą Pyziak – odpowiedzialnej po stronie SOMFY. Podkreśla to, jak ważne jest połączenie doświadczenia i kreatywności agencji ze znajomością gości i kreacją po stronie klienta. Współpraca ta była szczególnie wdzięczna, gdyż pewne pola były w zaufaniu powierzane naszym kompetencjom, by inne wyeksponować na dyskusję – mówi Marek Pawlak, senior project manager w endorfina events.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Film z wydarzenia dostępny jest pod linkiem.