Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

DOŁĄCZAM DO Q&A

„Wear Your Story”: kampania edukacyjna LPP

„Wear Your Story”: kampania edukacyjna LPP
W odpowiedzi na wyraźną potrzebę edukacji w zakresie ochronyśrodowiska i nadmiernego wyrzucania odzieży, LPP inicjuje dialog z konsumentami i rusza z kampanią „Wear Your Story”, drugą odsłoną akcji Dbaj o Ubranie promującej świadome i odpowiedzialne korzystanie z ubrań.
O autorze
2 min czytania 2024-05-28

Firma chce zwiększyć świadomość i wrażliwość środowiskową konsumentów oraz zwrócić uwagę na konieczność zmiany codziennych nawyków w zakresie mody.

„Wear Your Story” to wyjątkowa historia o historiach. Tych osobistych, emocjonalnych, ukrytych w ubraniach towarzyszących nam w najważniejszych momentach naszego życia. W ramach kampanii LPP chce zaszczepić w konsumentach przekonanie, że to właśnie poprzez naprawianie i przerabianie często znoszonej lub delikatnie uszkodzonej odzieży, możemy nie tylko przedłużyć jej życie, ale zachować wspomnienia i emocje, które się z nią wiążą.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zrównoważone podejście do mody to jeden z elementów, któremu poświęcamy coraz więcej uwagi w naszej działalności. Zależy nam, aby tę ideę zaszczepić także w naszych klientach. W ramach kampanii „Wear Your Story” chcemy uświadomić Polakom, że przedłużając życie swoich ubrań poprzez ich naprawianie i przerabianie mogą dłużej cieszyć się ulubionymi elementami garderoby zmniejszając jednocześnie negatywny wpływ na środowisko – mówi Dorota Jankowska-Tomków, dyrektor ds. zakupów i ESG w LPP.

Chroń środowisko i zachowuj własne wspomnienia

W ramach kampanii LPP we współpracy z firmą ARC Rynek i Opinia przeprowadziło badanie opinii publicznej, na bazie którego przygotowany został raport będący inspiracją do zainicjowania kampanii. Respondenci wyraźnie wskazali bowiem, że Polaków interesuje „powrót do korzeni”. Aż 64 proc. zadeklarowało, że chciałoby nauczyć się podstawowych technik krawieckich, aby naprawiać ubrania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Co istotne, blisko ¾ badanych jest przekonana, że dostęp do prostych porad dotyczących naprawiania i przerabiania ubrań byłby dla nich wartościowy. Dlatego kluczowym aspektem kampanii „Wear Your Story” jest wymiar edukacyjny.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Do projektu zostały zaproszone Mistrzynie Praktyki: Faustyna Szulfer, Monika Jurasik i Angelika Witek, które przygotowały zestaw praktycznych materiałów dla konsumentów. Są to przede wszystkim krótkie, instruktażowe filmy pokazujące różne metody naprawy i upcyclingu odzieży.

Powrót do korzeni

Kampania, oprócz waloru edukacyjnego, będzie miała także wymiar praktyczny. W ramach kolejnych jej odsłon, LPP uruchomi akcję naprawiania ubrań w punktach krawieckich, chcąc tym samym zwrócić uwagę konsumentów na fakt, że uszkodzenia odzieży nie muszą oznaczać konieczności zakupu nowej garderoby. Dzięki współpracy z woshwosh firma udostępni Polakom vouchery na konkretną kwotę do wykorzystania na naprawę ubrań w wybranych punktach w Polsce.

Główny cel

„Wear Your Story” to kampania nastawiona na zmianę myślenia i codziennych nawyków Polaków. Edukacja i promowanie odpowiedzialnego użytkowania ubrań, poprzez ich naprawę i upcycling, mogą przynieść realne korzyści środowiskowe. W ten sposób LPP chce wspólnie ze swoimi klientami dokonać zmiany w kierunku gospodarki cyrkularnej i dążenia do bardziej zrównoważonej przyszłości mody.

Zdjęcia: mat. pras.