#Wearetattoo – konkurs dla fanów tatuaży i mediów społecznościowych

#Wearetattoo – konkurs dla fanów tatuaży i mediów społecznościowych
Tatuaż ze słynnym duszkiem Snapchata? Francuska agencja reklamowa ogłosiła konkurs, w którym można wygrać tatuaż nawiązujący do symboli popularnych platform społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2018-12-12

Francuski oddział agencji reklamowej We Are Social ogłosił na swoim Instagramie wyjątkowy konkurs skierowany zarówno do fanów tatuaży, jak i mediów społecznościowych. Jedna osoba ma szansę wygrać nietypowy tatuaż nawiązujący do symboli wybranych platform społecznościowych – m.in. Instagrama, Facebooka czy Snapchata.

Zadanie jest bardzo proste – wystarczy pod zdjęciem wybranego przez siebie tatuażu, zamieszczonego na profilu agencji na Instagramie, zostawić w komentarzu hashtag #wearetattoo. Następnie firma wybierze jedną osobę, która otrzyma kupon na zrobienie tatuażu w paryskim studio The Golden Rabbit Tattoo.

Konkurs trwa do 31 grudnia br., zaś zwycięzca zostanie wylosowany 2 stycznia 2019 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niestety konkurs skierowany jest wyłącznie dla mieszkańców Francji.  

Poniżej wybrane przykłady tatuaży:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Rosyjski oddział Domino’s Pizza przeprowadził akcję, w której za zrobienie tatuażu z logo marki oferował klientom sto sztuk pizzy rocznie przez sto lat.

PS2

Niektóre osoby tatuują sobie imię ukochanej osoby. Gorzej, jeśli nagle dojdzie do rozstania i przyjdzie nam nosić na ciele imię byłego partnera. Brazylijczycy znaleźli sposób, jak zatrzeć nieprzyjemne uczucie związane z noszeniem imienia byłego na ramieniu, jednocześnie pomagając.

PS3

Zdaniem socjologa z Akademii Leona Koźmińskiego, ludzie powoli odchodzą od mody na bycie aktywnym w mediach społecznościowych; zaczyna się moda wręcz przeciwna: na niekorzystanie z tych serwisów.