WebDoctor Training Center – więcej niż szkolenia

Ponad 30 godzin spotkań ze specjalistami od e-marketingu czeka na uczestników pierwszej edycji WebDoctor Training Center. To jedyne w swoim rodzaju wydarzenie poświęcone marketingowi w sieci odbędzie już 18-19.10.2012 w centrum konferencyjnym poznańskiego NH Hotel.
O autorze
1 min czytania 2012-09-14

Spotkania poprowadzą specjaliści z branży SEO, SEM, Social Media oraz e-mail marketingu, którzy do tej pory chętnie dzielili się swoją wiedzą m.in. na portalu eksperckim SeoPortal.pl oraz oficjalnym blogu Google „Wszystko o AdWords”. W programie znajdują się 2 ścieżki szkoleniowe, dedykowane specjalistom ds. marketingu i PR oraz e-przedsiębiorcom. Uczestnicy poznają tajniki efektywnej reklamy online oraz użyteczności serwisów i analityki internetowej. Organizatorzy wskażą też konkretne rozwiązania, które warto zastosować na stronach internetowych uczestników.

– Codziennie spotykamy się z wieloma pytaniami o skuteczną reklamę w internecie. Chcielibyśmy pomóc polskim przedsiębiorcom w uporządkowaniu wiedzy na ten temat – mówi Krzysztof Świtoński, organizator tej edycji WebDoctor Training Center. – Jesteśmy przekonani, że wydarzenie to będzie także okazją do poznania ciekawych ludzi i wymiany doświadczeń – dodaje.

Szczegółowy plan pierwszej edycji WebDoctor Training Center można znaleźć na specjalnie przygotowanej stronie internetowej: szkolenia.webdoctor.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj