Spotkania poprowadzą specjaliści z branży SEO, SEM, Social Media oraz e-mail marketingu, którzy do tej pory chętnie dzielili się swoją wiedzą m.in. na portalu eksperckim SeoPortal.pl oraz oficjalnym blogu Google „Wszystko o AdWords”. W programie znajdują się 2 ścieżki szkoleniowe, dedykowane specjalistom ds. marketingu i PR oraz e-przedsiębiorcom. Uczestnicy poznają tajniki efektywnej reklamy online oraz użyteczności serwisów i analityki internetowej. Organizatorzy wskażą też konkretne rozwiązania, które warto zastosować na stronach internetowych uczestników.
– Codziennie spotykamy się z wieloma pytaniami o skuteczną reklamę w internecie. Chcielibyśmy pomóc polskim przedsiębiorcom w uporządkowaniu wiedzy na ten temat – mówi Krzysztof Świtoński, organizator tej edycji WebDoctor Training Center. – Jesteśmy przekonani, że wydarzenie to będzie także okazją do poznania ciekawych ludzi i wymiany doświadczeń – dodaje.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Szczegółowy plan pierwszej edycji WebDoctor Training Center można znaleźć na specjalnie przygotowanej stronie internetowej: szkolenia.webdoctor.pl.