Privé Revaux to uwielbiana przez światowej sławy gwiazdy marka wysokiej jakości, ręcznie tworzonych okularów. Te wyjątkowe okulary uwielbiają i dobierają do swoich codziennych stylizacji #PrivePeople m.in. Jennifer Lopez, Heidi Klum, Katie Holmes, Mila Kunis, Miley Cyrus, Billie Eilish, Rita Ora, Blake Lively, George Clooney, Matthew McConaughey i wielu, wielu innych. W portfolio Privé Revaux znajdują się okulary przeciwsłoneczne oraz linia okularów chroniących przed niebieskim światłem z możliwością dodania korekcji. Ambasadorami marki są takie sławy jak Jamie Foxx, Hailee Steinfeld, Ashley Benson i Jeremy Piven. W ramach współpracy Agencja Weber Shandwick jest odpowiedzialna za implementację globalnej strategii komunikacyjnej Privé Revaux na polskim rynku, prowadzenie biura prasowego marki oraz część relacji z influencerami.
Marka Privé Revaux zadebiutowała w Polsce 2 czerwca br. Okulary Privé Revaux dostępne są u wyłącznego partnera w Polsce – lidera sprzedaży okularów – sieci Vision Express.
Zobacz również
Działania dla klienta z ramienia agencji koordynuje zespół Ireny Sękal, dyrektor działu Consumer Marketing, w składzie Dominika Bień – associate oraz Dominika Wielopolska-Fonfara – junior associate.
Umowa została podpisana do końca 2020 roku. Agencja została wybrana bez przetargu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce