Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Weber Shandwick dla Privé Revaux

Agencja Weber Shandwick odpowiada za realizację działań z zakresu public relations dla kultowej, amerykańskiej marki okularów Privé Revaux, które właśnie pojawiły się na polskim rynku.
O autorze
1 min czytania 2020-06-08

Privé Revaux to uwielbiana przez światowej sławy gwiazdy marka wysokiej jakości, ręcznie tworzonych okularów. Te wyjątkowe okulary uwielbiają i dobierają do swoich codziennych stylizacji #PrivePeople m.in. Jennifer Lopez, Heidi Klum, Katie Holmes, Mila Kunis, Miley Cyrus, Billie Eilish, Rita Ora, Blake Lively, George Clooney, Matthew McConaughey i wielu, wielu innych. W portfolio Privé Revaux znajdują się okulary przeciwsłoneczne oraz linia okularów chroniących przed niebieskim światłem z możliwością dodania korekcji. Ambasadorami marki są takie sławy jak Jamie Foxx, Hailee Steinfeld, Ashley Benson i Jeremy Piven. W ramach współpracy Agencja Weber Shandwick jest odpowiedzialna za implementację globalnej strategii komunikacyjnej Privé Revaux na polskim rynku, prowadzenie biura prasowego marki oraz część relacji z influencerami. 

Marka Privé Revaux zadebiutowała w Polsce 2 czerwca br. Okulary Privé Revaux dostępne są u wyłącznego partnera w Polsce – lidera sprzedaży okularów – sieci Vision Express. 

Działania dla klienta z ramienia agencji koordynuje zespół Ireny Sękal, dyrektor działu Consumer Marketing, w składzie Dominika Bień – associate oraz Dominika Wielopolska-Fonfara – junior associate.

Umowa została podpisana do końca 2020 roku. Agencja została wybrana bez przetargu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj