W uzasadnieniu tego prestiżowego wyróżnienia The Holmes Report stwierdził: „Zestawiając Weber Shandwick z innymi liderami tego rynku, trudno wskazać na jakiekolwiek słabości w działaniach tej agencji na rynku marketingu konsumenckiego, reputacji korporacyjnej, public affairs czy sektora farmaceutycznego, a także w kulturze uczciwej współpracy, widocznej w różnych dziedzinach i miejscach na całym świecie”.
Redakcja The Holmes Report wybiera laureatów na podstawie obszernego badania, w którym analizowanych jest ponad 400 agencji z całego świata.
Zobacz również
„Świętujemy ten sukces z naszymi zespołami oraz partnerami biznesowymi na całym świecie. To oni inspirują nas do tego, by przekraczać granice i wspólnie wyznaczać je na nowo” – komentuje Andy Polansky, prezes Weber Shandwick. „Praca w Public Relations jest w dzisiejszych czasach ekscytująca, ale też pełna wyzwań. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników, a także otwarciu naszych klientów na odważne, nowatorskie pomysły, możemy zdobywać takie wyróżnienia. Najważniejsze jest jednak to, że nasze wspólne wysiłki dają znakomite rezultaty”.
Tytuł Najlepszej Globalnej Agencji Roku przyznany przez The Holmes Report jest kolejnym wyróżnieniem, które agencja Weber Shandwick zdobyła w 2015 roku. Firmę nagrodzono wcześniej tytułem Globalnej Agencji Roku oraz Amerykańskiej Agencji Roku przyznawanymi przez PRWeek, agencja zdobyła pierwsze miejsc wśród Najbardziej Kreatywnych Agencji PR na Świecie według The Holmes Report’s Global Creative Index, nagrodę Najlepszej Sieci Agencji w regionie Azji oraz Pacyfiku według PRWeek, Agencji Komunikacyjnej Roku w Brazylii przyznawanej przez Comunique-se Awards oraz UK Business Superbrand, którą zdobyła 9 raz z rzędu. Weber Shandwick jest także jedyną firmą PR w historii, która pojawiła się w Agency A-List według Advertising Age w 2014 oraz 2015 roku.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce