TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

WebTalk kontynuuje współpracę z Kia

W 2016 roku WebTalk będzie kontynuował współpracę z Kia Motors Polska w zakresie mediów społecznościowych.
O autorze
0 min czytania 2016-01-14

Agencja interaktywna WebTalk zwiększyła zakres usług dla Kia o kampanie performance nakierowane na pozyskanie zapisów na jazdy testowe w promowanych obecnie modelach. Kampanie performance planowane są także na 2016 rok. Największe wyzwania przed jakimi stoi agencja w tym roku, to obsługa marki w mediach społecznościowych w czasie UEFA EURO 2016™, którego Kia jest globalnym partnerem oraz kolejna edycja wyścigów samochodowych KIA LOTOS RACE.

WebTalk współpracuje z Kia Motors Polska już od 2012 roku. Agencja poza prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych na czterech profilach, odpowiada także za tworzenie dedykowanych materiałów foto-video oraz kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie. Za obsługę klienta odpowiada zespół Urszuli Piętki.