Kinga Nowotniak-Kucharska i Edyta Kempa dołączyły do teamu Account Executive Edyty Nowickiej w agencji interaktywnej WebTalk zajmującego się obsługą sieci CityFit, w ramach rozszerzonej umowy między tymi firmami.
Do zadań Edyty Kempy należeć będzie obsługa i rozwój kanałów social media oraz działań digitalowych, jak mailingi i zmiany na stronie CityFit. Kinga Nowotniak-Kucharska zajmie się działaniami offline’owymi oraz koordynacją otwarcia nowych klubów CityFit.
Zobacz również
Kinga Nowotniak-Kucharska w branży internetowej pracuje od 2011 roku. Doświadczenie zdobywała pracując w agencjach interaktywnych w Polsce i za granicą. Przez ostatnie dwa lata mieszkała i pracowała na Bałkanach. W Kosowie zajmowała się prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych oraz działań marketingowych dla największej organizacji pozarządowej Balkan Sunflowers. Następnie swoimi działaniami wspierała biuro prasowe policyjno-prawnej misji Unii Europejskiej EULEX.
Edyta Kempa od 2011 roku pracuje w mediach społecznościowych i na rynku agencyjnym. Pracę rozpoczynała w Przeagencji wspierając m.in. Grupę Żywiec w realizacji projektów dla takich marek jak Guinness, Desperados, Festiwal Birofilia oraz innych. W późniejszym okresie współpracowała również z agencjami K2, The Digitals, ASPER Interactive Agency jako freelancer, gdzie pomagała wdrażać strategię komunikacji dla takich Klientów jak Hochland, VECTRA, Hyundai Polska, Warka, Bank Pekao SA i Klima-Therm. Z WebTalk jest związana od 2012 roku. Prowadziła działania wspierające takie marki jak ORLEN Warsaw Marathon, Kia Motors Polska, OSHEE, Saturn oraz wiele innych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing