To właśnie ta agencja zaprojektuje komunikację wszystkich marek z wedlowskiego portfolio na 2021 rok, czyli rok jubileuszu Wedla. Za wybrane działania komunikacyjne agencja będzie odpowiadać jeszcze w tym roku.
– Ten przetarg należał do jednego z najtrudniejszych, organizowanych przez firmę Wedel. Walka do końca była niezwykle wyrównana – agencje zaprezentowały koncepcje na bardzo wysokim poziomie, przez co wybranie jednej z nich stanowiło dla nas duże wyzwanie. Wierzymy jednak, że współpraca z nowym partnerem wiele wniesie do naszego biznesu. Poza gratulacjami dla zwycięzcy, wyrazy podziękowania chciałabym przekazać także broniącej tytułu agencji PZL – zarówno za zaproponowaną na przetargu koncepcję, jak i dotychczasową, wieloletnią współpracę – mówi Elżbieta Kulawik, kierownik mediów i komunikacji zintegrowanej E.Wedel.
Zobacz również
O poziomie przetargu świadczy również to, że po stronie agencji zaangażowano ogromne Zespoły strategiczno-kreatywno-serwisowe, a cały proces trwał pół roku. Przetarg został przeprowadzony zgodnie ze standardami Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej SAR, którą Wedel podpisał jako pierwszy reklamodawca w Polsce. Jako sygnatariusz Księgi, firma we współpracy z dostawcami usług marketingowych, zobowiązana jest m.in. do przestrzegania standardów przetargowych, partnerstwa, dobrej komunikacji, wymiany wiedzy i współodpowiedzialności za koszty. Takie podejście, zakładające transparentną i etyczną współpracę, wynika z wartości organizacyjnych firmy i jest wpisane w długoterminową strategię CSR, nad którą prace zostały niedawno sfinalizowane.
W ramach wygranego przetargu, Saatchi & Saatchi pewne prace rozpocznie już w tym roku, natomiast w przyszłym, obejmie zwierzchnictwo kreatywne nad pozostałymi agencjami współpracującymi z Wedlem i będzie odpowiadać za komunikację wszystkich wedlowskich marek, w tym za działania z okazji 170-lecia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach