Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

„Well, this is fitness!”: Well Fitness popularyzuje prawdziwe oblicze treningu, dalekie od instagramowych filtrów

„Well, this is fitness!”: Well Fitness popularyzuje prawdziwe oblicze treningu, dalekie od instagramowych filtrów
Sieć siłowni Well Fitness rozpoczęła kampanię pod hasłem „Well, this is fitness!”. Celem kampanii jest odczarowanie idealnego, często sztucznego wizerunku osób ćwiczących na siłowniach, jaki widzimy w mediach społecznościowych, i pokazanie, jak rzeczywiście wygląda trening i ćwiczący zaraz po nim.
O autorze
1 min czytania 2024-10-18

Kampania marki wystartowała od fazy teaserowej, w której sieć siłowni użyła obrazów perfekcyjnie wyglądających modeli i modelek, typowych dla reklam siłowni czy magazynów sportowych – bez oznak zmęczenia czy potu. Slogan „Well, this is fitness?” został sprytnie skrócony do dwuznacznego akronimu „WTF?”, co miało wzbudzić ciekawość i prowokować zainteresowanie akcją.

W drugiej fazie działań, Well Fitness odsłoniło główny przekaz kampanii i pokazało tych samych modeli w realnych, potreningowych wersjach. Ćwiczący wyglądali na spoconych i zmęczonych, ale zadowolonych. Tak zaprojektowany key visual kampanii miał podkreślać, że siłownia to tak naprawdę miejsce, gdzie powinniśmy dbać o zdrowie, kondycję i samopoczucie, a nie jedynie o idealne zdjęcia na media społecznościowe. Na tym etapie działań hasło przewodnie straciło znak zapytania i zamieniło się w przekaz „Well, this is fitness!”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania obejmuje działania z zakresu performance marketingu, influencer marketingu, rich mediów, PR oraz FOOH. Za kampanię odpowiada agencja digital marketingu Tigers.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

​– Nasza kampania jest realizowana z myślą o tych, którzy kiedykolwiek poczuli się onieśmieleni tym, jak fitness jest przedstawiany w mediach społecznościowych. Chcemy pokazać prawdziwe oblicze aktywności fizycznej, aby nikt nie rezygnował z jej podjęcia z obawy przed niespełnieniem nierealnych standardów. W Well Fitness wierzymy, że na siłowni wszyscy jesteśmy tacy sami, mimo, że przychodzimy tam z różnymi celami. Budujemy społeczność, w której każdy jest mile widziany, bez względu na zawaansowanie treningowe, czy wcześniejsze doświadczenia z aktywnością fizyczną – mówi Marta Grabeus, marketing manager sieci klubów fitness.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko