Weronika Kmieciak (Kot) posiada 8-letnie doświadczenie w branży Public Relations. Od początku lipca br. w TOUCH.PR kieruje zespołem firmy w oddziale w Poznaniu. Specjalizuje się w komunikacji CSR, korporacyjnej, lifestylowej i brand PR, a także public affairs czy media relations. Weronika, obecnie odpowiedzialna jest za obsługę projektów z branży healthcare, modowej, rowerowej, retail oraz sektora budowlanego. Ponadto rozwija w agencji działania new biznesowe.
Doświadczenie zawodowe zdobyła, pracując w warszawskich oddziałach międzynarodowych agencji takich jak: Hill+Knowlton Strategies oraz FleishmanHillard, gdzie podejmowała działania z szeroko pojętej komunikacji dla firm farmaceutycznych i medycznych m.in.: Teva, Gedeon Richter Polska, Merck Sanofi, Takeda, Baxter, Philips Health Care, Astra Zeneca czy Novartis. Ostatnie blisko 3 lata pracowała w Gedeon Richter Polska, gdzie realizowała projekty wizerunkowe marki. W 2019 roku kampania społeczna pt.: „W kobiecym interesie”, którą koordynowała otrzymała Brązowy Spinacz w konkursie Związku Firm Public Relations. Weronika przed dołączeniem do TOUCH.PR prowadziła działania marketingowe dla branży motoryzacyjnej oraz nieruchomościowej.
Zobacz również
Ukończyła Uniwersytet Warszawski ze specjalizacją Public Relations i Medioznawstwo. W 2021 roku podjęła studia MBA na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.
W pracy stawia na ludzi i budowanie trwałych kontaktów z otoczeniem biznesowym, jak sama podkreśla, tworzenie partnerskich relacji to klucz do sukcesu.
Weronika rozbudowuje oddział w Poznaniu, który niebawem powiększy się o kolejnych konsultantów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing