Wesele z nieznajomymi? Amerykańska firma oferuje niecodzienną nagrodę w konkursie

Wesele z nieznajomymi? Amerykańska firma oferuje niecodzienną nagrodę w konkursie
Wyobrażaliście sobie kiedyś swoje wesele? A może ten wyjątkowy dzień już za wami? A gdyby tak wygrać organizację przyjęcia i tym samym zaoszczędzić? Z taką propozycją przychodzi amerykańska firma Hard Mtn Dew (PepsiCo/The Boston Beer Company). Warunek jest jeden — gośćmi będą… nieznajomi.
O autorze
2 min czytania 2023-10-05

fot. materiały prasowe Mountain Dew

Pomysł narodził się jako inspiracja filmem „Polowanie na druhny” (ang. „Wedding Crashes”), którego bohaterowie, udając braci, biorą udział w weselu córki jednego z ministrów.

W przypadku tej akcji nie tylko dobór gości będzie niecodzienny. Hard Mtn Dew od dawna słynie bowiem z nieco niekonwencjonalnego podejścia do marketingu i taka właśnie ma być oprawa wesela. Stroje pary młodej w kolorach nawiązujących do barw marki (neonowa zieleń i czerń), a na stołach butelki i puszki z napojami PepsiCo i The Boston Beer Company.

Wszyscy, którzy czują, że taki klimat wesela to coś, o czym marzą, powinni zgłosić się do akcji, wypełniając formularz pod adresem HardDewWeddingCrashers.com. Wystarczy uargumentować, dlaczego to akurat wy macie zwyciężyć, a potem pozostaje czekać na wyniki konkursu. Termin zgłoszeń mija 16 października br.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co dokładnie wchodzi w skład nagrody? Poza organizacją wesela, zwycięzcy otrzymają również opłacony przelot i zakwaterowanie. Są tylko dwa „ale”: uczestnicy akcji muszą być mieszkańcami USA i mieć ukończone 21 lat.

Drink w podniebnym barze czy wesele w salonie meblowym? Czyli o innych, niecodziennych akcjach marketingowych

Propozycja firmy Hard Mtn Dew to nie pierwsza taka akcja na rynku. W połowie 2023 roku, marka Truly Hard Seltzer, produkująca gazowany napój alkoholowy, zbudowała we wnętrzu specjalistycznego Boeinga 727, specjalny bar. Pobyt w nim pozwalał nie tylko na doznania smakowe, ale również na osiągnięcie stanu nieważkości.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podobnych akcji nie brakuje również w Polsce. W październiku 2021 roku para blogerów — Jakub Prószyński (Pijaru Koksu) i Dorota Nowacka (Czechożydek) postanowili zorganizować przyjęcie poślubne w jednym ze sklepów IKEA. Wszystko w ramach akcji „Blogogody”, mającej na celu promocję niecodziennego podejścia do wyjątkowego wydarzenia, jakim jest ślub. W ramach kampanii „Blogogody”, blogerzy wraz z marką IKEA, zorganizowali przyjęcie dla rodziny, imprezę dla przyjaciół oraz podróż poślubną. Zaproszeni na wydarzenie spotkali się w salonie IKEA na warszawskim Targówku, a relację z wydarzenia można było znaleźć w mediach społecznościowych pary.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jakie jeszcze akcje marketingowe zaproponują firmy, aby skupić na sobie uwagę potencjalnych klientów? Przekonamy się z pewnością już niebawem, bo współczesny rynek reklamowy wydaje się niewyczerpaną kopalnią pomysłów na to, jak zaskoczyć konsumentów.

PS Przyjęcie poślubne w sklepie IKEA? Dzięki akcji „Blogogody” wszystko jest możliwe!

Para blogerów zorganizowała wesele w salonie IKEA na warszawskim Targówku. Wszystko w ramach akcji promocyjnej „Blogogody”.

PS2 Cheeseburgery i frytki na przyjęciu weselnym? W McDonald’s w Dżakarcie znajdziesz menu dla młodej pary i gości

Spraw, aby twoje wesele było niezapomniane i zorganizuj je… w McDonald’s! Fast food w stolicy Indonezji wprowadza do oferty menu na dzień ślubu.