Wesprzyj Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy oglądając Play Live Show na YouTube

Podczas tegorocznej edycji WOŚP operator Play zorganizuje specjalny Play Live Show, w trakcie którego będą prowadzone m. in. charytatywne licytacje oraz wywiady z gwiazdami polskiego YouTube’a. Co najważniejsze - im więcej osób obejrzy ten program, tym więcej środków Play przekaże na WOŚP.
O autorze
2 min czytania 2019-01-07

Play Live Show to największy do tej pory interaktywny program rozrywkowy na żywo, zorganizowany w polskim internecie. Transmisja wystartuje w Dzień Finału WOŚP, czyli 13 stycznia o godzinie 14:00. Program będzie trwał do 19.00 i będzie można go oglądać na stronie www.playdlawosp.pl i na kanale YouTube Play.

Podczas Play Live Show można spodziewać się niecodziennych atrakcji – prowadzący oraz zaproszeni goście będą zaskakiwać, śmieszyć i rozgrzewać emocje aż do samego Finału WOŚP. W programie wezmą udział ulubieni idole z telewizji oraz Internetu, na których czeka wiele niespodziewanych pytań, wywiadów oraz rozmów.

Ważnym punktem Play Live Show będą również aukcje na rzecz WOŚP. Część zaproszonych gości specjalnie na tę okazję przygotuje prywatne przedmioty i przekaże je do licytacji. Lista rzeczy, które będzie można wylicytować, zostanie opublikowana na stronie www.playdlawosp.pl, natomiast część z nich pozostanie niespodzianką – wybrani influencerzy przygotują specjalny Mystery Box z tajemniczą zawartością.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na scenie Play Live Show pojawią się Gwiazdy Telewizji i Internetu, na co dzień współpracujące z Play. Swoją obecność w programie potwierdzili już Szczesliva, Szafeczka, Martin Stankiewicz, Człowiek Warga, Red Lipstick Monster, Łukasz Jakóbiak, Paulina z Mówiąc Inaczej, Szparagi, Ajgor Ignacy, UNB, Piotr Ogiński z Kocham Gotować, LGS, 10 Minut Spokoju, Wujaszek Liestyle, Naruciak, Sitr0x, Manoyek, Ciocia Liestyle, MKRR, Nervarien, Leh, Izak, Gimper, Mandzio, Jcob, Blowek, Karolek, Kaiko i Disowskyy. Wspierać z daleka będą Rezi i Paulina Lisie Piekło.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Prawdziwy program na żywo wymaga obecności publiczności, dlatego Play organizuje konkurs, w którym można wygrać wejściówkę na Play Live Show. Zadanie konkursowe polega na wymyśleniu pytania dla wybranego idola. Najciekawsze propozycje zostaną wykorzystane przez prowadzących. Warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w konkursie jest bycie aktywnym użytkownikiem aplikacji Play24. Udział w konkursie można zgłaszać na stronie www.playdlawosp.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Play będzie również obecny przy głównej scenie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie. Fioletowa strefa zorganizowana przez operatora to przede wszystkim największy w Polsce diabelski młyn, z którego będzie można zobaczyć, jak zgromadzeni na Placu Defilad grają i pomagają Orkiestrze. Oprócz tego na odwiedzających czekają spotkania z gwiazdami i influencerami oraz liczne konkursy i gadżety.

Agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot jest współtwórcą pomysłu kreatywnego kampanii PLAY dla WOŚP. Plej odpowiada także za strategię komunikacji i kampanię digitalową komunikującą WOŚP oraz – wraz z OTO Film – za produkcję charytatywnego live streamu. Eventowa część agencji przygotowuje i koordynuje działającą przez 2 dni strefę PLAY przy Pałacu Kultury i Nauki.