Zwycięzcy odbędą 3-miesięczny, płatny staż w agencji marketingu internetowego Afterweb (do wyboru stacjonarny lub zdalny). Doświadczenie będzie można zdobyć na stanowisku Copywriter SEO, Junior SEO lub Junior Google Ads Specjalist. Najlepsi stażyści otrzymają szansę na stałe zatrudnienie.
Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu pracy, której tematem przewodnim jest korzystanie z wyszukiwarki Google podczas nauki. Praca może mieć formę zdjęcia, grafiki, prezentacji lub krótkiego video.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Czas trwania konkursu: 16.10.2023 – 15.12.2023
Ogłoszenie wyników: 21.12.2023
Aby zgłosić swój udział w konkursie, należy wejść na stronę i wypełnić przygotowany formularz.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Regulamin konkursu: https://www.afterweb.pl/regulamin-konkursu-googlowanie.pdf
Słuchaj podcastu NowyMarketing