Licytuj i zagraj w reklamowym spocie
Licytacja dostępna na stronie: allegro.pl/oferta/zabka-udzial-w-spocie-reklamowym-13143954544. Żabka i jej franczyzobiorcy jak co roku grają z WOŚP i zbierają datki w ponad 9000 sklepach w całej Polsce. Firma zachęca również do przekazywania datków za pomocą e-Skarbonki dostępnej na stronie eskarbonka.wosp.org.pl/1nvmne
Licytacja udziału w spocie Żabki potrwa do 5.02.2023 r.
Zobacz również
– Na aukcji WOŚP można wylicytować udział w jednym ze spotów Żabki, realizowanych w ramach nowej kampanii „Uwolnij swój czas”, w której – często z przymrużeniem oka – pokazujemy jak towarzysząc naszym klientom w każdym momencie dnia, upraszczamy ich życie, a tym samym uwalniamy ich czas, aby mogli go przeznaczyć na swoje pasje. Zachęcam do udziału w licytacji, ponieważ jest to unikatowa okazja, aby spędzić z nami czas na planie zdjęciowym i wziąć udział w reklamie Żabki, a tym samym zrobić coś dobrego dla innych – mówi Jarosław Serednicki, dyrektor marketingu w Żabka Polska.
Wesprzyj WOŚP razem z Żabką
Na stronie sieci tradycyjnie pojawiała się również e-Skarbonka, za pomocą której można przekazać datki na rzecz zbiórki. Żabka nie zapomina także o możliwości wsparcia celu 31. Finału WOŚP w tradycyjny sposób, czyli wrzucania gotówki do kolorowych puszek, które są dostępne we wszystkich ponad 9000 Żabkach w całej Polsce.
– To już kolejny raz, gdy razem z naszymi franczyzobiorcami tworzymy najliczniejszy w Polsce Sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Włączamy się w tę niezwykłą akcję, która porusza serca ludzi w całej Polsce, ponieważ chcemy angażować się i zachęcać do wspólnego działania na rzecz potrzebujących. Datki będziemy zbierać we wszystkich naszych 9000 sklepach, aż do 31. Finału WOŚP – 29 stycznia br. Nasi franczyzobiorcy, klienci i pracownicy niejednokrotnie pokazali ogromną chęć niesienia pomocy, za co jesteśmy ogromnie dumni i wdzięczni. To dzięki nim możemy robić tak wiele dobrego i mocno liczymy, że również w tym roku przekażemy jak największą kwotę! – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
„Aaaeee Doobweee!”, czyli nowa platforma kreatywna marki Dobra Kaloria, stworzona przez Chapter1
Żabka od wielu lat wspiera Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, biorąc aktywny udział w zbiórkach. W ubiegłym roku, dzięki zaangażowania klientów i franczyzobiorców, firma przekazała na rzecz 30. Finału WOŚP 3 mln złotych. Część tej kwoty została zebrana dzięki użytkownikom aplikacji Żappka, którzy chętnie wymieniali na cegiełki charytatywne punkty lojalnościowe zbierane w czasie zakupów, czyli tzw. żappsy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tegoroczny 31. Finał WOŚP odbędzie się 29 stycznia br. pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich – małych i dużych”. Sepsa to zespół objawów wywołanych przez niekontrolowaną, gwałtowną reakcję organizmu na zakażenie. Dla przeżycia chorego, u którego wystąpiła, kluczowe jest jak najszybsze rozpoznanie i włączenie właściwego leczenia. Właśnie dlatego WOŚP chce wyposażyć szpitale w urządzenia pozwalające na przyspieszenie diagnostyki zakażeń – umożliwi to lepszą terapię sepsy poprzez szybsze wdrożenie celowanego i skutecznego leczenia antybiotykami.