Agencja na co dzień obsługuje takie prestiżowe brandy jak ICE-WATCH, WENGER, AXAMI. Specjalizuje się w promowaniu marek modowych, urodowych oraz osób prywatnych (młodych artystów, pisarzy i coachów). Organizuje konferencje prasowe, pokazy mody, duże gale i eventy z udziałem gwiazd, ludzi biznesu i mediów. Firma w 2016 roku znalazła się w prestiżowym albumie „Diamenty Forbesa” wśród 100 firm prężnie się rozwijających i zwiększających swoją wartość.
– Celem naszej konferencji jest to, aby każdy jej uczestnik wyszedł z praktyczną i aktualną wiedzą wykraczającą poza to, co może znaleźć w literaturze i Internecie. Dlatego nie zapraszamy „konferencyjnych guru”, tylko osoby praktykujące z sukcesem od lat w dziedzinach, o których będą mówić. Nie stawiamy na ekspertów celebrytów, lecz na osoby, które bez dużego rozgłosu obsługują topowych klientów, dostarczając im rozwiązań zapewniających przewagę na rynku. Nasi eksperci szkolą przedstawicieli Parlamentu Europejskiego, prezesów największych spółek giełdowych, a także dbają o PR i promocję międzynarodowych marek modowych i urodowych. – mówi Adamska.
Zobacz również
– Nasza konferencja ma być inna niż wszystkie, stąd miejsce również wyjątkowe. Nie biura, nie hotel i nie sala konferencyjna, ale klimatyczne MONTA BISTRO & BAR – tuż nad samym brzegiem Wisły. Z widokiem na piękną panoramę Warszawy. Szef kuchni zadba o pyszny poczęstunek w przerwach między wykładami, a my o niezapomnianą atmosferę w trakcie szkolenia. – dodaje organizatorka.
Do kogo kierujemy szkolenie:
- do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw
- osób budujących własną markę
- projektantów mody stawiających pierwsze kroki w biznesie
- osób pragnących zgłębić tajniki budowania relacji z klientami
- osób zainteresowanych współpracą z gwiazdami jako ambasadorami ich marki
- firm zajmujących się organizacją eventów
- blogerów
Tematyka wykładów:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Czym jest PR i dlaczego warto inwestować we współpracę z agencjami Public Relations? – Ilona Adamska
- Asertywność i wysoka samoocena podstawą dobrego startu w biznesie – Monika Zamachowska
- Zaufanie decydującym elementem sukcesu w budowaniu marki – dr Ewa Hartman
- Bądź ekspertem w swojej dziedzinie. Współpraca z mediami – Piotr Cieszewski
- Buduj wyjątkowe relacje z klientami – Alex Barszczewski
Panele dyskusyjne:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Blogosfera i jej ogromny potencjał PR-owy. Dlaczego warto współpracować z blogerami?
(Magdalena Antosiewicz, Honorata Dyjasek, Katarzyna Markiewicz) - Event marketing jako jedno z najskuteczniejszych narzędzi komunikacyjnych.
(Fatima Zblewska, Anna Wesfal) - Współpraca z gwiazdami jako skuteczne narzędzie budowania marki.
(Dorota Goldpoint, Joanna Kruczek, Viola Śpiechowicz)
Konferencja potrwa od godz. 10.00 do godz. 16.00.
Przewidziana liczba uczestników – 40.
Szczegółowe informacje na stronie wydarzenia.