Miłość to zjawisko – złożone, zawiłe i niejednoznaczne. Dla każdego jest czymś innym – dla jednych spełnieniem i sensem życia; dla innych sztuką kompromisu, dla jeszcze innych bliskością, poczuciem bezpieczeństwa, partnerstwem albo poczuciem spokoju. Zdarza się jednak także, że miłość to ból, odrzucenie, gniew albo samotność. Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar opowiada o wielowymiarowości tego uczucia, prezentując cztery prawdziwe historie, pięciorga prawdziwych bohaterów.
Piękne, nieco poetyckie, ale i realistyczne ujęcia; bliskie, intymne wręcz zbliżenia i szczerość bohaterów decydują o sile przekazu kampanii. Oglądający staje się niejako cichym, dyskretnym uczestnikiem – obserwatorem, który mimo, że nie ingeruje w żaden sposób w narrację to jednak emocjonalnie angażuje się i nie pozostaje obojętny wobec przedstawionych opowieści. Mocno emocjonalny i realistyczny przekaz nakłania odbiorcę do refleksji nad własnym życiem i własną miłością – bez względu na to do kogo ją w danym momencie żywi. Osobiste zwierzenia bohaterów wydobywają prawdę o miłości i de facto o nas samych.
Zobacz również
– Poruszając tak ważny temat i prezentując prawdziwe, a do tego bardzo różne historie, autentycznych bohaterów, chcemy skłonić odbiorców do refleksji i dyskusji. Miłość to zjawisko niezwykle złożone i wielowymiarowe, dotyczy nas wszystkich, choć w inny sposób. To zjawisko ważne zarówno z perspektywy indywidualnej, jak i szerzej społecznie – wyjaśnia Artur Kazienko, Prezes Kazar Group.
Prawdziwe historie prawdziwych bohaterów
Miłość romantyczna i pełna namiętności to historia Luizy (29 lat) i Tomka (44 lata), którzy są odmiennymi żywiołami, łączy ich czułość, bliskość i namiętność. Wspólna jest im także miłość do sztuki, podróży – oboje są artystami – on malarzem, ona pianistką. Inspirują się nawzajem, napędzają do życia, lubią się zaskakiwać i dbają w związku o swobodną przestrzeń dla siebie a zarazem pozostawiają sobie przestrzeń do realizowania swoich pragnień. Dopełniają się, mimo różnic.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zażyłość związku Luizy i Tomka mocno kontrastuje z historią Maćka (31 lat), którego opowieść jest bodaj najtrudniejszą z przedstawionych w kampanii. Przystojny i atrakcyjny stanowi bardzo często obiekt zainteresowania ze strony kobiet, jest jednak samotny. Podkreśla w filmie, że kocha jedną kobietę, został jednak odrzucony. Jest samotny i ma złamane serce. Miotają nim skrajne uczucia – z jednej strony bowiem kocha z drugiej strony jest świadomy, że miłość ta, z gruntu toksyczna, pozbawiona jest nadziei. Dla Maćka miłość jest przekleństwem i cierpieniem, ale też źródłem twórczej inspiracji w muzyce i motorem do pracy nad sobą.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W związku nie jest też kolejna bohaterka kolejnej opowieści – Marzena (32 lata). Jest ona niejako przeciwieństwem Macieja – dojrzała, ułożona, spokojna i spełniona. Bohaterka, będąca zawodową modelką, mówi o swojej samotności i jej akceptacji. Skupia się na codziennym życiu – na rodzinie i przyjaciołach. Zna smak miłości, ale nie poszukuje jej za wszelką cenę, jednak w sposób niewypowiedziany i subtelny wyczuwa się w tej historii marzenie o wielkiej, dobrej i dojrzałej miłości, która dopełni życie.
Ostatnim bohaterem jest Arek (41lat), który od kilkunastu lat buduje szczęśliwy związek małżeński. Para ma szesnastoletnią córkę i to właśnie na miłości ojcowskiej skupia się jego opowieść. Bohater podkreśla, że w życiu ma trzy miłości – żonę, córkę i sport – a każda z nich wymaga wysiłku. Jego relacja z nastoletnią córką pełna jest troski, czułości, ale i rozterek. Miłość to dla niego przede wszystkim często niełatwa sztuka kompromisów i aktywnego słuchania. W jego wypowiedzi najmocniej wybrzmiewają dwa fragmenty – że miłość to „smak słonego karmelu” i że „dla miłości warto się starać i dla miłości warto żyć”.
Zadane wprost pod koniec każdego z filmów bezpośrednie pytanie „a czym dla Ciebie jest miłość?” bardzo silnie wybrzmiewa i pozostawia miejsce na refleksję nad własnym życiem.
To pierwsza tak silnie emocjonalna i lifestylowa kampania marki Kazar. Wszystkie filmy oraz zdjęcia składające się na nią można obejrzeć na www.kazar.com
Kampania wizerunkowa marki Kazar obejmuje sieć kin Multikino, spoty w kanałach telewizji TV: TVN, TVN Style, TVN24, jak również szerokie działania digitalowe, prowadzone we współpracy z Value Media.