WhatsApp ogłasza nowości: subskrypcje kanałów i reklamy w statusach

WhatsApp ogłasza nowości: subskrypcje kanałów i reklamy w statusach
Twórcy komunikatora WhatsApp ogłosili kolejne zmiany w funkcjonowaniu narzędzia. Do dyspozycji użytkowników oddano m.in. możliwość subskrybowania ulubionych kanałów, a firmy zyskają szansę na reklamowanie się w sekcji „Status”.
O autorze
0 min czytania 2025-06-17

WhatsApp wprowadza pierwsze rozwiązania reklamowe w swojej historii. W ofercie komunikatora pojawiły się m.in.:

  • płatne subskrypcje dla użytkowników, którzy zyskają w ten sposób dostęp do dodatkowych treści,
  • możliwość promowania wybranych kanałów,
  • a także reklamy w whatsappowych statusach.

Promowanie będzie się odbywało na zasadzie sugerowania użytkownikom kanałów, które mogłyby ich zainteresować. Ich wybór odbędzie się na podstawie wcześniejszych aktywności. Jeśli zaś chodzi o model subskrypcyjny, to zostanie on objęty miesięczną opłatą.

Całkowitą nowością na WhatsAppie jest funkcja dedykowana firmom i właścicielom kanałów, którzy od tej pory będą mogli wykupić reklamę w sekcji „Status”. Wszystko po to, aby docierać do większej niż dotychczas liczby potencjalnych klientów i odbiorców.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szczegóły: https://business.whatsapp.com/whatsapp-ads.

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się