Grupa WPP tworzy w Mediolanie specjalny, dedykowany dla Whirlpoola MDA międzynarodowy zespół pracowników z całego regionu EMEA, w tym z Wunderman Thompson, VMLY&R, m/Six, BCW (Burson Cohn & Wolfe), Geometry, Hogarth i AKQA. Ten zintegrowany zespół pomoże firmie Whirlpool umocnić się na pozycji światowego lidera oferującego szerokie portfolio marek i produktów z sektora gospodarstwa domowego.
Decyzja Whirlpoola, żeby skonsolidować działania w zakresie marketingu kreatywnego, cyfrowego, ATL, BTL, shopper marketingu i PR-u dla wszystkich swoich marek w regionie EMEA – KitchenAid, Whirlpool, Hotpoint, Bauknecht, Indesit i Privileg – została podjęta po rozpatrzeniu ofert sześciu globalnych grup marketingowych. Proces wyboru trwał dziewięć miesięcy. Celem tego procesu było znalezienie partnera, który efektywnie wykorzysta swoją globalną sieć, żeby stworzyć efekt synergii i zapewnić konsumentom najlepsze możliwe consumer experience z markami Whirlpoola we wszystkich punktach kontaktu z klientem.
Zobacz również
– Ponieważ Whirlpool stale rozwija się w kierunku marketingu i komunikacji zorientowanej na konsumenta, poszukiwaliśmy partnera, który wykaże głębokie zrozumienie naszego biznesu i pasję dla naszych marek. Byliśmy pod wrażeniem oferty i zaangażowania WPP, żeby stworzyć specjalny zespół przeznaczony do długoterminowej współpracy. Jesteśmy przekonani, że kreatywność i determinacja partnera wzmocnią nasze marki dzięki zintegrowanej strategii rozwoju – powiedział Gilles Morel, president EMEA and executive VP Whirlpool Corporation.
– Wyzwanie postawione przez Whirlpoola było następujące: stworzyć najlepszy w swojej klasie zintegrowany zespół, który – dzięki swojej kreatywności – zmieni ich biznes. Tak się składa, że kreatywna transformacja jest sercem modelu działania WPP. Naszą siłą jest również to, że zawsze potrafimy w WPP zebrać grupę najbardziej utalentowanych ludzi pomagających naszemu klientowi angażować konsumentów. Jesteśmy szczęśliwi, że mamy możliwość budowania relacji z Whirlpoolem – jako strategiczny partner, z którym zrealizuje swoją długoterminową wizję rozwoju w regionie EMEA – mówi Laurent Ezekiel, chief growth & marketing officer for WPP.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]