TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

White Bits kontynuuje obsługę marki Volvo Car Poland w digitalu

Agencja White Bits w wyniku wygranego przetargu będzie nadal obsługiwać Volvo Car Poland w zakresie działań digitalowych.
O autorze
1 min czytania 2021-10-06

Agencja White Bits obsługuje Volvo Car Poland w mediach społecznościowych od 2015 roku. Odpowiadała za strategię komunikacji i jej kompleksową realizację. Wprowadzała markę na kolejne platformy: Instagram, Pinterest, LinkedIn, Twitter.

Współpracowała z marką w okresie pandemii, który stanowił spore wyzwanie komunikacyjne. Wspomagała także kampanie, które realizowały cele sprzedażowe i wizerunkowe. W II kwartale 2021 roku agencja wygrała przetarg na dalszą obsługę. Obejmować będzie kompleksowe prowadzenie komunikacji w kanałach social mediowych, realizację contentu foto i video oraz influencer marketing.

– Ważną rolą komunikacji w social media jest wsparcie unikatowego głosu marki – tak bardzo innego od pozostałych marek moto. Z drugiej strony, działania w ekosystemie platform społecznościowych są dobrze wpisane w proces tzw. lejka sprzedażowego. Z wielkimi nadziejami i ambicjami przechodzimy do kolejnego etapu współpracy z tą wyjątkową marką – mówi Rafał Bortniczuk, account manager prowadzący projekty Volvo Car Poland po stronie agencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj