Agencja White Bits obsługuje Volvo Car Poland w mediach społecznościowych od 2015 roku. Odpowiadała za strategię komunikacji i jej kompleksową realizację. Wprowadzała markę na kolejne platformy: Instagram, Pinterest, LinkedIn, Twitter.
Współpracowała z marką w okresie pandemii, który stanowił spore wyzwanie komunikacyjne. Wspomagała także kampanie, które realizowały cele sprzedażowe i wizerunkowe. W II kwartale 2021 roku agencja wygrała przetarg na dalszą obsługę. Obejmować będzie kompleksowe prowadzenie komunikacji w kanałach social mediowych, realizację contentu foto i video oraz influencer marketing.
Zobacz również
– Ważną rolą komunikacji w social media jest wsparcie unikatowego głosu marki – tak bardzo innego od pozostałych marek moto. Z drugiej strony, działania w ekosystemie platform społecznościowych są dobrze wpisane w proces tzw. lejka sprzedażowego. Z wielkimi nadziejami i ambicjami przechodzimy do kolejnego etapu współpracy z tą wyjątkową marką – mówi Rafał Bortniczuk, account manager prowadzący projekty Volvo Car Poland po stronie agencji.