White Paper Agency autorem jesiennej kampanii szkieł okularowych Crizal

Firma Essilor Polonia, producent szkieł okularowych Crizal, rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem Doroty Gardias .
O autorze
1 min czytania 2015-09-09

14 września Essilor Polonia rusza z nową kampanią promującą innowacyjne szkła okularowe Crizal.  Essilor oferuje szeroką gamę innowacyjnych produktów dla wymagających konsumentów, którzy poza komfortem i wysoką jakością widzenia cenią sobie też pełną ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UV i groźnym światłem pochodzącym z ekranów urządzeń elektronicznych.

W  ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne, wspierane dodatkowymi działaniami prowadzonymi w kinach Helios i Multikino oraz w Internecie – m.in. na Facebooku, YouTube i w sieci reklamowej Google.

Na potrzebę kampanii został również uruchomiony specjalny mechanizm angażujący salony optyczne, wsparty bezpośrednimi działaniami BTL. 

W spocie będziemy mogli zobaczyć Dorotę Gardias. Znana dziennikarka, jako nowa Ambasadorką marki Crizal, będzie edukować konsumentów na temat bezpieczeństwa wzroku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strategię komunikacji, kreację, działania w Internecie oraz mechanizm angażowania salonów optycznych opracowała i wdrożyła White Paper Agency. Za planowanie i zakup telewizji odpowiada Havas Media, zaś produkcją spotu zajęło się Studio Videlec pod nadzorem White Paper Agency.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się