14 września Essilor Polonia rusza z nową kampanią promującą innowacyjne szkła okularowe Crizal. Essilor oferuje szeroką gamę innowacyjnych produktów dla wymagających konsumentów, którzy poza komfortem i wysoką jakością widzenia cenią sobie też pełną ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UV i groźnym światłem pochodzącym z ekranów urządzeń elektronicznych.
W ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne, wspierane dodatkowymi działaniami prowadzonymi w kinach Helios i Multikino oraz w Internecie – m.in. na Facebooku, YouTube i w sieci reklamowej Google.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Na potrzebę kampanii został również uruchomiony specjalny mechanizm angażujący salony optyczne, wsparty bezpośrednimi działaniami BTL.
W spocie będziemy mogli zobaczyć Dorotę Gardias. Znana dziennikarka, jako nowa Ambasadorką marki Crizal, będzie edukować konsumentów na temat bezpieczeństwa wzroku.
Strategię komunikacji, kreację, działania w Internecie oraz mechanizm angażowania salonów optycznych opracowała i wdrożyła White Paper Agency. Za planowanie i zakup telewizji odpowiada Havas Media, zaś produkcją spotu zajęło się Studio Videlec pod nadzorem White Paper Agency.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing