Pierwszy raz w historii ten świąteczny hit wykonany został przez muzyczny duet utworzony specjalnie na tę okazję. Usłyszymy w nim niekwestionowaną ikonę polskiej sceny jazzowej – Krystynę Prońko i uzdolnionego artystę młodego pokolenia – Dawida Kwiatkowskiego. Do piosenki zrealizowany został dedykowany klip w reżyserii utalentowanych twórców – Anny Bajorek oraz Filipa Załuski.
Drugi rok z rzędu ten prestiżowy projekt Coca-Cola powierzyła zespołowi White Paper Agency, który specjalizuje się m.in. w produkcjach specjalnych z udziałem artystów. Wypracowana koncepcja kreatywna oraz połączenie dwóch odległych muzycznie osobowości umożliwiły powstanie ciepłej, pełnej emocji aranżacji utworu i gustownego a zarazem intymnego klipu.
Zobacz również
Projekt został zrealizowany przez dom produkcyjny F25, a finalny efekt widoczny w klipie został osiągnięty dzięki bliskiej współpracy i zaangażowaniu każdej ze stron, w tym Klienta – Coca-Cola.
Premiera teledysku odbyła się 6 grudnia na kanale YouTube Dawida Kwiatkowskiego oraz w digitalowym kalendarzu świątecznym Coca-Cola dostępnym na stronie Coca-Cola.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach