White Paper Agency ze świąteczną piosenką dla marki Coca-Cola

Piosenka „Coraz bliżej święta” to utwór, którym od lat marka Coca-Cola wprowadza do domów świąteczny nastrój. To wyczekiwane przez szerokie grono odbiorców dzieło każdego roku przedstawiane jest w nowej, niebanalnej aranżacji, a w tym roku Coca-Cola zaskakuje odbiorców podwójnie.
O autorze
1 min czytania 2020-12-10

Pierwszy raz w historii ten świąteczny hit wykonany został przez muzyczny duet utworzony specjalnie na tę okazję. Usłyszymy w nim niekwestionowaną ikonę polskiej sceny jazzowej – Krystynę Prońko i uzdolnionego artystę młodego pokolenia – Dawida Kwiatkowskiego. Do piosenki zrealizowany został dedykowany klip w reżyserii utalentowanych twórców – Anny Bajorek oraz Filipa Załuski.

Drugi rok z rzędu ten prestiżowy projekt Coca-Cola powierzyła zespołowi White Paper Agency, który specjalizuje się m.in. w produkcjach specjalnych z udziałem artystów. Wypracowana koncepcja kreatywna oraz połączenie dwóch odległych muzycznie osobowości umożliwiły powstanie ciepłej, pełnej emocji aranżacji utworu i gustownego a zarazem intymnego klipu.

Projekt został zrealizowany przez dom produkcyjny F25, a finalny efekt widoczny w klipie został osiągnięty dzięki bliskiej współpracy i zaangażowaniu każdej ze stron, w tym Klienta – Coca-Cola.

Premiera teledysku odbyła się 6 grudnia na kanale YouTube Dawida Kwiatkowskiego oraz w digitalowym kalendarzu świątecznym Coca-Cola dostępnym na stronie Coca-Cola.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj