White Paper Online/Offline od Lemon Sky

Agencja Lemon Sky kolejny raz publikuje opracowanie dotyczące rynku digital. Tym razem koncentruje się na połączeniu online i offline oraz korzyści, jakie płyną z takiej synergii dla komunikacji marketingowej.
O autorze
1 min czytania 2013-02-26

Nawet jeżeli nadal mentalnie dzielisz świat na ten w sieci i poza nią – jesteś Homo Digital.

Marketing to wyprzedzanie Homo Digital, kreowanie jego zachowań lub zrozumienie jego potrzeb tu i teraz oraz wyjście im naprzeciw. Niebranie pod uwagę postępu technologicznego, nie korzystanie z wiedzy, która mówi o odbiorcach z perspektywy aktualnego etapu rozwoju technologicznego jest ogromną stratą
 i świadczy o niezrozumieniu otaczającego nas świata.

White Paper został przygotowany z myślą o marketerach, dziennikarzach, blogerach oraz wszystkich osobach zainteresowanych tematyką łączenia świata digital, nowych technologii oraz offline’u, np. eventów. Pokazuje, jak głęboko interactive wchodzi w sferę naszego normalnego życia czy postrzeganie marek, dzięki którym definiujemy siebie i określamy naszą osobowość.

W opracowaniu wzięli udział specjaliści z Lemon Sky: Michał Szczerba – Strategist, Katarzyna Szostakowska – Head of Offline Marketing oraz Przemek Pawlak, Concept Director. Każdy z nich porusza inny aspekt sprawy: od strategii przez proces realizacji po skuteczną egzekucję projektu czy pomysłu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

White Paper to także informacja o tym, jak wygląda ewolucja użytkowników w postrzeganiu nowych technologii, od których zależy przyszłość. Dokąd zmierzają trendy? Co jesteśmy w stanie zrobić już dzisiaj?

HCI/UX White Paper można pobrać ze strony www.lemonsky.pl/white-paper. Jest dostępny także w wersji na iPada.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing jest patronem publikacji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się