Na podstawie badań powstanie obszerny raport dotyczący form CM a także ich skuteczności.
„To pierwsze tego typu działanie prowadzone przez naszą firmę i jedno z pierwszych na polskim rynku. Ma ono na celu pokazać zależności, jakie występują pomiędzy wielkością firmy, stosowanymi formami content marketingu czy wydatkami na taki rodzaj promocji. Po uzyskaniu odpowiedzi na pytania powstanie raport, który będzie źródłem wielu wartościowych informacji na temat wykorzystania content marketingu. W badaniach pytamy również respondentów o analizę działań CM i wizję rozwoju CM w perspektywie kilku lat” – wyjaśnia cel powstania ankiety dr Paweł Strykowski, współwłaściciel WhitePress.
Zobacz również
Ankieta składa się w sumie z 20 pytań. Jest ona podzielona na trzy części: dotyczącą profilu firmy respondenta, omawiającą wykorzystywane formy CM, ich efektywność oraz cele, które stawia przed nimi firma i wreszcie część dotyczącą budżetu oraz prognozowanej przyszłości content marketingu. WhitePress zdecydowało się przekazać 1 zł na Fundację Anny Dymnej „Mimo Wszystko” za każdy wypełniony formularz. Ankieta jest dostępna pod tym adresem.
Badania są realizowane we współpracy z Brand24, NapoleonCat, Sentione, agencją Mediapolis, Plistą i Creative Communication Cluster. Patronatu medialnego udzielają: NowyMarketing.pl, PortalMedialny.pl, Marketing-news.pl, Mediarun.com, Online Marketing Polska, AdMonkey.pl, SprawnyMarketing.pl, E-biznes.pl, Marketer+, SocialPress.pl i Marketinglink.pl.
Źródło: WhitePress.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing