Ponad dwa miesiące temu platforma WhitePress wdrożyła funkcję bezpłatnych wirtualnych biur prasowych. Oferują one szereg bezpłatnych usług takich jak: tworzenie i utrzymanie biur prasowych, zarządzanie własną bazą dziennikarzy, promocja notek na stronie www.biuroprasowe.pl. Obecnie z biur prasowych WhitePress korzysta ponad 150 firm. Teraz WhitePress wprowadza pierwszą płatną (ale nieobowiązkową) usługę umożliwiającą promowanie wybranych notek prasowych.
Promocja jest realizowana w oparciu o rozliczenie CPC (stawki to 40-60 gr za odsłonę), a uruchomienie kampanii zajmuje mniej niż 30 sekund. Dzięki integracji z siecią ContentStream pozyskiwany ruch jest wysokiej jakości.
Zobacz również
„Firma prowadząca wirtualne biuro prasowe powinna zadbać o jak najszerszą promocję treści. Podstawowymi odbiorcami notek prasowych są dziennikarze, jednak w wielu przypadkach warto pokusić się o dotarcie do szerszej grupy odbiorców” – mówi Paweł Strykowski z WhitePress – „Merytoryczne i atrakcyjne wirtualne biuro prasowe ma szansę walczyć o popularność ze stroną internetową firmy dzięki rozwiązaniom, które wprowadzamy dla naszych klientów”.
ContentStream jest narzędziem opracowanym przez firmę Netsprint, które w sposób efektywny i angażujący umożliwia dotarcie do nowych użytkowników dzięki promocji opartej na dostarczeniu wartości grupie docelowej. Sieć umożliwia kontekstowo-behawioralne wyświetlanie linków do najbardziej interesujących artykułów. Zasięg ContentStream to ponad 15 milionów internautów. Linki wyświetlane są na ponad 1000 polskich serwisach internetowych, w tym na serwisach Grupy WP, Grupy Infor, Grupy Polskapresse i Media Regionalne, Grupy Gremi, czy WM.pl.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]