Rozwiązania obu firm z obszaru content marketingu wzajemnie się uzupełniają. Funkcjonalność platformy WhitePress umożliwiała do tej pory publikację treści i raportowanie. Teraz, dzięki współpracy z Netsprint, każdy artykuł opublikowany poprzez platformę, a także dowolny artykuł zewnętrzny może być promowany w oparciu o atrakcyjne stawki CPC. Wszystko to jest rozwiązane w sposób wygodny i sprowadza się do uzupełnienia lub weryfikacji kilku pól i potwierdzenia kampanii.
Dzięki integracji platform cały proces jest zautomatyzowany. Dotyczy to także tworzenia samej kampanii, płatności oraz fakturowania. Już w trakcie trwania kampanii i po jej zakończeniu osoba zlecająca promocje widzi podstawowy raport określający zasięg i skuteczność kampanii z podziałem na dni.
Zobacz również
“Współpraca Netsprint z WhitePress umożliwia marketerom prowadzącym działania content marketingowe skuteczne dotarcie do znacznie szerszego grona osób realnie zainteresowanych ich treściami, w oparciu zarówno o kontekst treści, jak i preferencje użytkowników internetu.” – podkreśla Łukasz Ciechanek, Business Development DirectorContentStream.
“Poszukiwaliśmy rozwiązania, które zapewni artykułom i treściom większy zasięg w oparciu o jasny model rozliczeniowy. Integracja naszych narzędzi sprawia, że zarówno reklamodawcy, jak i wydawcy mogą uruchomić kampanię content marketingową w prosty sposób, za pomocą kilku kliknięć. Użytkownik wybiera artykuł oraz liczbę odsłon, jaką chce uzyskać. Wierzymy, że atrakcyjna stawka CPC oraz wygodny, automatyczny proces przekonają autorów proponowanego przez nas rozwiązania” – komentuje Paweł Strykowski, współwłaściciel platformy Whitepress.
Content Stream jest narzędziem, które umożliwia promocję artykułów i innych treści takich jak poradniki, informatory, wpisy z blogów, szczegółowe opisy produktów, infografiki i filmy. Umożliwia w sposób efektywny i angażujący dotarcie do nowych użytkowników dzięki promocji opartej na dostarczeniu wartości grupie docelowej. Sieć umożliwia kontekstowo-behawioralne wyświetlanie linków do najbardziej interesujących artykułów. Zasięg ContentStream to ponad 15 000 000 internautów. Linki wyświetlane są na ponad 1000 polskich serwisach internetowych, w tym na serwisach Grupy WP, Grupy Infor, Grupy Polskapresse i Media Regionalne, Grupy Gremi, czy WM.pl.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
WhitePress to platforma pośrednicząca pomiędzy wydawcami i reklamodawcami. Umożliwia szybkie i sprawne publikowanie treści eksperckich i płatnych. Cała komunikacja pomiędzy stronami jest zautomatyzowana i wygodna. Do września 2014 roku firma opublikowała ponad 6000 artykułów, a popularność platformy stale rośnie. WhitePress współpracuje z ponad 1800 portalami i blogami – rozoczynając od małych wydawców, a kończąc na tych najważniejszych w Polsce. Z usług firmy korzysta już kilkaset firm.
Słuchaj podcastu NowyMarketing