Celem transakcji jest jeszcze szybszy rozwój usług oraz wzrost liczby współpracujących z WhitePress influencerów.
WhitePress, należący do Grupy Netsprint, rozwija największą polską platformę ułatwiającą realizację kampanii content i influencer marketingowych. Spółka posiada obecnie bazę ponad 1450 aktywnych blogerów i vlogerów, skupia ponad 3500 portali internetowych, a z jej usług korzysta kilka tysięcy firm z Polski. Z kolei platforma Blogs4shops.pl w dniu podpisania umowy gromadziła ponad 400 influencerów, a z jej usług korzystało ponad 200 klientów.
Zobacz również
Ta inwestycja pozwoli nam na jeszcze szybszy rozwój. Przez ostatnie trzy lata udało się nam zdobyć wiodącą pozycję w Polsce w zakresie dystrybucji treści content marketingowych, a ostatnie miesiące i uruchomienie platformy Influencer Marketing utwierdziły nas w przekonaniu, że jest to atrakcyjny kierunek rozwoju, w którym również chcemy stać się liderem – komentuje Paweł Strykowski, CEO WhitePress. – Zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z marką Blogs4shops ze względu na ich wiarygodność i doskonałe relacje z influencerami.
Nasza firma zajmuje się świadczeniem takich usług jak prowadzenie blogów firmowych oraz tworzenie tekstów (opisy produktów, artykuły) na strony firmowe. Na rynku jesteśmy obecni nieprzerwanie od 2009 roku. Chcemy dalej rozwijać się w tym zakresie i realizować nasze usługi z jak najwyższą jakością. Wierzymy, że partnerów (influencerów i reklamodawców) pozyskanych w ramach platformy Blogs4shops zostawiamy w dobrych rękach. – mówi Jan Kinal, CEO Setugo sp. z o.o., twórcy Blogs4shops.
WhitePress skupia się obecnie na technicznym rozwoju platformy, pozyskaniu jak największej i jak najlepiej opisanej bazy blogerów i vlogerów oraz tworzeniu najlepszych praktyk we współpracy z influencerami. Usługi influencer marketingu realizowane przez platformę WhitePress opisane są na stronie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing