Whites rozwija swoją strukturę w modelu Partnership. Inspirując się podejściem popularnym w anglosaskich biznesach konsultingowych, agencja chce podkreślić rolę kluczowych osób w organizacji.
Kiedy klient korporacyjny przychodzi do nas z zadaniem, to nie jest zainteresowany tym, jaka jest nasza struktura. Naszą rolą jest dobrze zrozumieć wyzwania klienta i znaleźć na nie najlepsze rozwiązania. Wiemy, że biznes to ludzie i dzisiaj na rynku ewoluuje zrozumienie, co to znaczy i jak to powinno efektywnie działać. Model Partnership to kolejny krok, ważny dla agencji. Wraz z rozwojem planujemy poszerzać grono Partnerów, których chcemy wyłaniać przede wszystkim spośród kluczowych i wieloletnich pracowników firmy – tłumaczy Maciej Woźniak, założyciel Whites.
Zobacz również
Partnerzy wspierają zespoły obsługujące aktualnych klientów na poziomie strategicznym. Są „twarzami agencji” budującymi jej wizerunek na rynku i odgrywające decydującą rolę w dostarczaniu wartościowych rozwiązań klientom agencji.
Dlaczego wdrożenie tego modelu jest ważne? Dla mnie osobiście dlatego, że sankcjonuje nasz sposób myślenia o relacjach z biznesem, z klientami, jaki od wielu lat praktykujemy. Teraz możemy go tylko wzmacniać. Czyli dawać jeszcze więcej wartości, uważności i dostępności naszym partnerom biznesowym. Chcemy rozumieć ich potrzeby lepiej – zmianę swojej roli komentuje Anna Mościcka, head of social & performance.
Partner w Whites to tytuł, który jest równoległy ze stanowiskiem wynikającym ze struktury w firmie. Osoba obejmująca rolę Partnera pozostaje nadal odpowiedzialna za swoje dotychczasowe obszary.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Co to znaczy dla zespołu i klientów?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pomagamy firmom osiągać cele w obszarze digital marketingu. Tak Whites definiuję swoją rolę. Mamy duże doświadczenie, budowane od 10 lat w Polsce. Za nami też wiele projektów na rynkach europejskich, w obszarach SEO, Content i Social. Korporacyjni klienci i branże, z którymi pracujemy, wymagają dobrego dopasowania do swoich wymagań. W badaniach NPS klienci regularnie potwierdzają wysoki wynik satysfakcji z naszej współpracy. Od teraz, jako Partnerzy, dbamy, aby zespoły jeszcze lepiej rozumiały biznes klientów i wiedziały, jak mogą dostarczyć im wartość – odpowiada Marcin Kubik, head of client service.
Dotychczas rolę Partnerów obejmowali Anna Tkaczyk, CEO i Maciej Woźniak, prezes zarządu. W listopadzie 2022 formuła została rozbudowana i do tego grona dołączyli: Anna Mościcka, head of social & performance i Marcin Kubik, head of client service.
Anna Mościcka jest w Whites w 2016 roku i w agencji budowała zespoły social mediów, content marketingu i kreacji. Dzisiaj jej teamy obsługują marki takie jak Medicover, LOT, Henkel w ramach projektów w Polsce i Europie. Od 2022 jest też odpowiedzialna za obszar Performance.
Marcin Kubik od 2017 roku jest szefem zespołu Client Service. W tym czasie roczne przychody agencji wzrosły trzykrotnie, a agencja regularnie pozyskuje i obsługuje klientów z sektora dużych przedsiębiorstw, w tym międzynarodowych koncernów.
W zespołach obsługujących klientów polskich i zagranicznych w Whites pracuje obecnie blisko 100 osób. Do klientów agencji należą min. Henkel, Red Bull, Medicover, Sandoz, LOT, Wienerberger, Selena, Lafarge, Domino’s Pizza. Agencja świadczy usługi SEO, social media marketing, content marketing, performance i kreacja. Whites jest częścią Grupy Digitalowej Whites, do której należą również: agencja marketing automation Vecton oraz software house GoodC.