Whopper i Crispy Chicken podmiotami politycznej dyskusji w nowej kampanii Burger Kinga

Whopper i Crispy Chicken podmiotami politycznej dyskusji w nowej kampanii Burger Kinga
Francuski oddział Burger Kinga ruszył z nową akcją, w ramach której klienci marki wybierają „najbardziej demokratycznego” burgera. Kampanię promuje humorystyczny spot, w którym słynne burgery sieci występują jako podmioty politycznej dyskusji.
O autorze
1 min czytania 2019-09-03

W ramach akcji „Democratic Burger” klienci Burger Kinga we Francji mogą głosować na swoją ulubioną kanapkę – do wyboru mają jednego z 8 burgerów: Crispy Chicken, Big King, Big Fish, Whopper, Chicken Tendercrisp, Steakhouse, BBQ Cheese i Bacon et Bacon Lover.  

Ten burger, który otrzyma największą liczbę głosów w ramach „demokratycznych wyborów”, w kolejnym tygodniu będzie dostępny w lokalach sieci za 2 euro.

Kampanię promuje humorystyczny spot, w którym bohaterzy przy rodzinnym obiedzie dyskutują nad najlepszym burgerem marki. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W lipcu br. szwedzki oddział Burger Kinga wprowadził „50/50 menu” – każda osoba, która zamówiła burgera z tej oferty, losowo otrzymała go albo w wersji mięsnej, albo roślinnej. W ten sposób marka chce udowodnić, że ich smak niczym się nie różni.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach akcji „The Traffic Jam Whopper” Burger King ogłosił, że będzie dostarczać posiłki kierowcom stojącym w korkach, wprost do ich samochodów – zamówienia rozwozić będą dostawcy na skuterach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się