Brief od klienta wymagał wymyślenia ciekawej treści na tak błahy produkt, jakim są serwetki. Obserwacje gości i rozmowy z barmanami Lenivca doprowadziły zespół Granatowych do dość oczywistego wniosku, że koktajl bar to świetne miejsce nie tylko na randkę, ale i na podryw. Jednak wiele osób ma w sobie wrodzoną nieśmiałość. Ponieważ nie ma lepszego sposobu na przełamanie pierwszych lodów, niż uśmiech, team kreatywny zaproponował dowcipną ankietę towarzyską. Gość Lenivca może umieścić na niej krótką informację na swój temat i podsunąć osobie, którą jest zainteresowany. W ten sposób mogą nawiązać rozmowę lub choćby wymienić się kontaktami w mediach społecznościowych.
„Nie jest odkryciem, że nawet w koktajl barze wiele osób siedzi ze wzrokiem wbitym w swoje smartfony. Czują się tak lepiej i bezpieczniej. Nie chcieliśmy więc namawiać nikogo do robienia czegoś, z czym nie czułby się komfortowo. Dlatego serwetka łączy świat realny z wirtualnym – można na niej zostawić namiary na siebie w mediach społecznościowych” – mówi Michał Kłuciński, autor koncepcji.
Zobacz również
„Z relacji pracowników wiemy, że pomysł chwycił. Nietypowe serwetki wzbudzają zainteresowanie i uśmiech. Niektórzy barmani i kelnerzy też już dostali kontakty, a rekordzista zebrał ich w krótkim czasie aż trzy. Cieszymy się, że spodobały się klientom Lenivca.” – dodaje Adam Rzadek, właściciel Granatowych.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing