Branża IT potrafi być wymagająca dla każdego zajmującego się rekrutacją – wysokie płace, firmy prześcigające się w nowych benefitach pozapłacowych, owocowe czwartki, „młody i dynamiczny zespół”, praca zdalna i najlepszy sprzęt do pracy. To wciąż za mało, by zainteresować programistę do zmiany pracy lub jej rozpoczęcia. Dlatego mniejsze firmy szukają sposobów na skuteczne wzbudzenie zainteresowania swoją ofertą wśród developerów.
Jak wideo interaktywne może wesprzeć proces rekrutacji?
Zobacz również
Wrocławski Applover, postanowił wyjść naprzeciw swojej grupie docelowej i pokazać się lepiej młodym specjalistom lubującym się w technologiach. Stworzył proste wideo interaktywne, w którym kandydaci mogą sprawdzić, kogo poszukuje softwarehouse, odpowiadając na kilka prostych pytań o ich doświadczenie i technologie. To prosty sposób na pokazanie firmy od zupełnie innej strony. W filmie występują pracownicy, a narrację prowadzi jeden z założycieli spółki. Dzięki temu potencjalni kandydaci mogą też zobaczyć biuro, osoby, z którymi będą mogli współpracować, a przede wszystkim poznać kulturę organizacji i zweryfikować, czy im ona odpowiada. Wideo mówi więcej niż 1000 słów. Nie trzeba pisać o „młodym i dynamicznym zespole”, bo to widać. Nie ma potrzeby wspominać o przyjacielskiej atmosferze, bo to też jest pokazane i wyraźnie wybrzmiewa w filmie. Sami zobaczcie na stronie applover.pl/careers
Wideo można zobaczyć tu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]