„Bardzo często podróżuję do Ameryki, spotykając się z liderami biznesowymi w Stanach Zjednoczonych. Zawsze miałem do czynienia z niewielką wiedzą na temat Polski, nie mówiąc już o polskiej historii. Zdecydowałem się na tę kampanię, aby uczyć, edukować i pokazywać ludziom polską historię, jednocześnie pracując nad budowaniem dobrej przyszłości dla naszych międzynarodowych relacji” – mówi Wiesław Włodarski, prezes rady nadzorczej FoodCare, który jest pomysłodawcą oraz organizatorem akcji promocyjnej.
Materiał reklamowy zawiera najważniejsze informacje na temat historii oraz zdjęcia pochodzące ze zbiorów Muzeum Powstania Warszawskiego.
Zobacz również
„My, jako firma FoodCare na poważnie traktujemy słowo „care” czyli dbałość. Dbamy o naszą markę i naszą firmę i jesteśmy naprawdę dumni z Polski! Na swój sposób, będziemy robić wszystko co możemy, jako patriotyczna firma, aby pomóc zmienić wizerunek Polski na świecie. Będziemy podejmować wiele działań w niedalekiej przyszłości, planujemy nasze akcje długofalowo” – dodaje Włodarski.
FoodCare opublikował także wideo, w którym Mike Tyson, ambasador marki Black opowiada o Powstaniu Warszawskim:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS Jesteśmy, jeśli pamiętasz
Marsz pamięci, akcja społeczna „Wolność łączy”, spektakle, koncerty, fotograficzna gra miejska, przejazd rowerzystów, spotkanie edukacyjne, wspólne śpiewanie powstańczych piosenek – z okazji zbliżającej się 74. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego, Muzeum Powstania Warszawskiego przygotowało wiele akcji specjalnych oraz spot „Jesteśmy, jeśli pamiętasz”:
Słuchaj podcastu NowyMarketing