Wideo zamiast zdjęcia na Facebooku – kto stosuje?

Od jakiegoś czasu Facebook daje możliwość dodawania wideo w tle na profilu zamiast normalnego zdjęcia. Dzięki temu mamy szansę, od razu na wstępie, przyciągnąć uwagę odwiedzającego fanpage.
O autorze
1 min czytania 2017-12-08

Spółka Duda Development wprowadziła niedawno cover video na swój profil. Po co? 

Profil dewelopera na Facebooku nie musi być nudny. Może iść za trendami, wykorzystując nowości w Social Mediach. Tak właśnie robi spółka Duda Development, traktując fanpage jako wizytówkę firmy. Wykorzystała dodatkowe funkcje jakie daje platforma, dodając cover video oraz dodatkowe zakładki w menu.

Facebook daje dużo możliwości. Kwestia dobrania odpowiednich narzędzi i ciekawej aranżacji, a wzrok klienta zostanie z nami na dłużej. Okładka w tym przypadku zdobi. Tak właśnie ma działać cover. Profil Duda Development zdobi właśnie taki cover video. Jest to animacja z aktualnie realizowanymi inwestycjami firmy.

W zależności od branży, w cover video można opowiedzieć historię firmy, zaprezentować pracowników lub po prostu aktualną ofertę. Film odtwarza się automatycznie po wejściu na profil – jeżeli w ustawieniach Facebooka mamy włączone automatyczne odtwarzanie filmów. Nie ma co tu kryć – przyciąga uwagę. A można więcej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkową funkcją na fanpagu, która usprawni komunikację z klientem, są zakładki w menu. Duda Development ma takie dwie: „Zobacz co obecnie mamy” to skrót inwestycji mieszkaniowych posiadanych obecnie w ofercie, natomiast „Wybierz lokal lub biuro” to przegląd inwestycji komercyjnych. Użycie tych 2 zakładek ma na celu ułatwienie kontaktu potencjalnego klienta z deweloperem. Każdy bardzo szybko może zrobić analizę oferty według swoich oczekiwań, wejść w konkretną, która go interesuje albo szybko skontaktować się za pośrednictwem Messengera. Deweloper zazwyczaj odpowiada natychmiast.

Wszystko z korzyścią dla firmy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się