Spółka Duda Development wprowadziła niedawno cover video na swój profil. Po co?
Profil dewelopera na Facebooku nie musi być nudny. Może iść za trendami, wykorzystując nowości w Social Mediach. Tak właśnie robi spółka Duda Development, traktując fanpage jako wizytówkę firmy. Wykorzystała dodatkowe funkcje jakie daje platforma, dodając cover video oraz dodatkowe zakładki w menu.
Zobacz również
Facebook daje dużo możliwości. Kwestia dobrania odpowiednich narzędzi i ciekawej aranżacji, a wzrok klienta zostanie z nami na dłużej. Okładka w tym przypadku zdobi. Tak właśnie ma działać cover. Profil Duda Development zdobi właśnie taki cover video. Jest to animacja z aktualnie realizowanymi inwestycjami firmy.
W zależności od branży, w cover video można opowiedzieć historię firmy, zaprezentować pracowników lub po prostu aktualną ofertę. Film odtwarza się automatycznie po wejściu na profil – jeżeli w ustawieniach Facebooka mamy włączone automatyczne odtwarzanie filmów. Nie ma co tu kryć – przyciąga uwagę. A można więcej.
Dodatkową funkcją na fanpagu, która usprawni komunikację z klientem, są zakładki w menu. Duda Development ma takie dwie: „Zobacz co obecnie mamy” to skrót inwestycji mieszkaniowych posiadanych obecnie w ofercie, natomiast „Wybierz lokal lub biuro” to przegląd inwestycji komercyjnych. Użycie tych 2 zakładek ma na celu ułatwienie kontaktu potencjalnego klienta z deweloperem. Każdy bardzo szybko może zrobić analizę oferty według swoich oczekiwań, wejść w konkretną, która go interesuje albo szybko skontaktować się za pośrednictwem Messengera. Deweloper zazwyczaj odpowiada natychmiast.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wszystko z korzyścią dla firmy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing