W obecnej sytuacji hasło kampanii „Więcej czasu na rzeczy ważne” zmienia swój wydźwięk. Media przepełnione są proaktywnością znanych i lubianych, nawołujących do generalnych porządków, wielkich działań czy pielęgnacji roślin. Wiele osób w tym trybie zapomina, że najbardziej wartościowy czas, to ten dla rodziny. Przedstawiony w wideo sprzęt od Husqvarna jest rozwiązaniem problemu. Spędzając czas na świeżym powietrzu, możemy w pełni poświęcić się bliskim, podczas gdy w tym samym momencie robot koszący zajmie się pielęgnacją domowego ogrodu.
Innowacyjna technologia pozwala na pracę w każdych warunkach. Robotowi niestraszna pogoda, czy skomplikowany teren. Kosi on w trybie ciągłym tnąc trawę ostrymi jak brzytwa ostrzami. Skoszone ścinki są na tyle drobne, że nie trzeba ich zbierać, a one podlegają szybkiemu rozkładowi użyźniając glebę. Relaksu nie zagłuszą dźwięki koszenia. Automower jest niezwykle dyskretny podczas pracy a sterowanie nim odbywa się za pomocą aplikacji na smartfony.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Jednym z wyzwań agencji było zdalne przygotowanie kampanii oraz bazowanie na dostępnych materiałach Klienta. Polska reklama dostępna jest w dwóch wersjach: krótszej, 15 sekundowej i dłużej, 30 sekundowej. Dodatkowo, reklama została również zaadaptowana na potrzeby rynku słoweńskiego.