Selectivv stworzył nowe narzędzia, aby ułatwić pracę specjalistów odpowiedzialnych za planowanie i realizację kampanii reklamowych. Pierwsze z nich, Selectivv Location Audience Viewer pozwala sprawdzić potencjał reklamowy dowolnej lokalizacji w Polsce. Po wpisaniu wybranego adresu oraz wyborze promienia wyszukiwania marketer otrzymuje informacje o dziennej liczbie osób przebywających na wskazanym obszarze, ich demografii oraz profilach behawioralnych. Dane pochodzą z ostatnich 12 miesięcy. Narzędzie można za darmo przetestować na stronie: dmp.selectivv.com.
Zobacz również
Drugie narzędzie, Selectivv Mobile Audience Meter, pozwala sprawdzić kim dokładnie są odbiorcy kampanii mobile i zweryfikować pracę podwykonawców. Jego działanie polega na dodaniu do kampanii kodu trackingowego, dzięki któremu wyświetlenia i kliknięcia generowane w trakcie kampanii są weryfikowane z Selectivv DMP – najbogatszym w Polsce zbiorem informacji o użytkownikach mobile, obejmującym 15 mln osób. Średnio o jednym użytkowniku Selectivv posiada 362 informacje, m.in. dane demograficzne, zainteresowania oraz lokalizacje, w jakich przebywa. Dzięki integracji Selectivv Mobile Audience Meter z takimi platformami jak Adform, Appnext, czy Google Doubleclick marketer może realizować kampanie na platformach DSP, z których korzystał do tej pory.
Nowe możliwości planowania kampanii Out-Of-Home
Selectivv Location Audience Viewer pozwala z niespotykaną dotąd precyzją planować nie tylko kampanie mobile. Znakomicie sprawdzi się także podczas przygotowywania komunikacji out-of-home. Na podstawie wiedzy o natężeniu ruchu we wskazanej lokalizacji, danych demograficznych oraz profilach behawioralnych osób, które w danym miejscu przebywają możliwy jest trafny wybór kluczowych nośników reklamowych. Narzędzie sprawdza się również w innych projektach marketingowych, w których istotne są informacje o ruchu potencjalnych klientów.
Dane wysokiej jakości
Wprowadzenie nowych narzędzi to element strategii Selectivv, aby stać się firmą maksymalnie przyjazną dla media plannerów. Firma nie ukrywa również, że to odpowiedź na problem braku przejrzystości na rynku. Dostęp do precyzyjnych danych o użytkownikach smartfonów w danej lokalizacji oraz odbiorcach kampanii to gwarancja dla reklamodawców korzystających z usług pośredników, że ich reklamy rzeczywiście docierają do właściwych grup docelowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Selectivv posiada największy w Europie Centralnej i Wschodniej zbiór danych o użytkownikach mobile, obejmuje on łącznie 82 mln osób, z czego 15 mln w Polsce. Baza powstała w oparciu o gromadzone od dwóch lat dane z 200 tys. aplikacji mobilnych oraz 15 milionów mobilnych stron WWW. Analiza big data zgromadzonych danych zaowocowała wyróżnieniem 60 profili konsumentów. Są to np. osoby planujące dziecko, bywalcy galerii handlowych, użytkownicy bankowości mobilnej czy użytkownicy aplikacji muzycznych. Przykładowo profil „osoby uprawiające sport” zawiera osoby, które używały aplikacji sportowych co najmniej 3 razy w ciągu ostatniego miesiąca. Z kolei profil „klienci MediaMarkt, Saturn, Media Expert” obejmuje osoby, które odwiedziły wymienione sklepy min. 2 razy w ciągu ostatnich 4 miesięcy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing