Rowery reklamowe JetBike ‘i, bardzo lubiane nośniki reklamy outdoorowej, zyskały nowy, odświeżony wygląd. 12 kolejnych, czterokołowych nośników zostało wykonanych według autorskiego projektu Jet Line i w całości wyprodukowano je w Polsce.
– Projektując konstrukcję JetBike’ ów zachowaliśmy ciekawą formę i przestrzeń dla ekspozycji reklamy, a jednocześnie usprawniliśmy niektóre rozwiązania służące logistyce kampanii. To ważne, ponieważ JetBike’i bardzo często realizują kampanie typu road show, w których sprawna zmiana miejsca promocji jest kluczowa – mówi Andrzej Maszewski z Jet Line.
Zobacz również
– To reklama, którą ludzie lubią. Nie tylko dlatego, że są ekologiczne, że sama forma nośnika intryguje, ponieważ jest nietypowa, designerska. Także dlatego, że JetBike’i są traktowane przez projektantów jako wyzwanie, zachęcają do tworzenia lekkich, uśmiechniętych komunikatów, bardziej otwartych niż tych przeznaczonych na tradycyjne formaty – mówi Beata Chojecka – Kuczek z działu sprzedaży Jet Line.
Pierwsze kampanie na ekologicznych, mobilnych JetBike ach odbyły się latem 2008 r. W ciągu ośmiu sezonów rowery zrealizowały kilkadziesiąt kampanii w dużych miastach lub miejscowościach turystycznych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing