Wiejskie Ziemniaczki startują z akcją „Ruszaj w Polskę!”

Marka chipsów Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz-Bahlsen Snack World) startuje z aktywacją marketingową „Ruszaj w Polskę!”, która ma zachęcać do odkrywania mniej znanych miejsc w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2020-07-16

Wakacje w Polsce kojarzą się z przepełnionymi plażami nad Bałtykiem lub tłumem na szlaku do Morskiego Oka? Czas to zmienić! Pod hasłem “Ruszaj w Polskę” kilkunastu blogerów podróżniczych wyruszyło na wyprawę w poszukiwaniu ciekawych, pięknych, nieodkrytych zakątków naszego kraju – idealnych na wakacje z rodziną lub przyjaciółmi. W akcji Wiejskich Ziemniaczków biorą udział między innymi autorzy blogów: Tasteaway, Krytyka Kulinarna, Szpilki w plecaku czy Pojechana. Ich relacje z podróży można śledzić na między innymi Instagramie. W ten sposób Wiejskie Ziemniaczki razem z influencerami pokazują zupełnie nowe oblicze popularnych regionów: Mazur, Pomorza, gór czy Podlasia. Odwiedzone przez blogerów miejsca znajdują się na interaktywnej mapie, osadzonej pod adresem: www.ruszajwpolske.com. Dzięki temu internauci mogą w każdej chwili podejrzeć zdjęcia i opis ciekawych miejsc oraz łatwo przeklikać się do wpisu na blogu ich autora. To nie koniec atrakcji przygotowanych w ramach akcji „Ruszaj w Polskę”. Na Instagramie marki pojawi się także konkurs. Zadaniem uczestników będzie dodanie zdjęcia ciekawego miejsca ze swojego regionu w towarzystwie Wiejskich Ziemniaczków, z krótkim opisem z wyjaśniającym, dlaczego właśnie to miejsce jest idealne na wakacje w Polsce. Do wygrania jest zapas Wiejskich Ziemniaczków oraz bony paliwowe o wartości 500 zł od Circle K. Najciekawsze publikacje znajdą się też wśród propozycji na interaktywnej mapie.

Kampania ruszyła w połowie lipca i obejmuje działania w kanałach: digital, social mediach, OOH oraz content partnership z serwisem NaTemat.pl z poświęconą akcji sekcją „Ruszaj w Polskę”. Dodatkowo pojawią się spoty w telewizji promujące Wiejskie Ziemniaczki.

Za koncept akcji, kreację (pomysł kreatywny, strona www, key visuale), realizację we wszystkich kanałach oraz prowadzenie działań kreatywnych z influencerami odpowiada agencja contentowo-digitalowa LiquidThread. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj