Mariusz Buczyński przez ostatnie 3,5 roku doświadczenie zdobywał w agencji eventowej Berm Creative Production Group, na stanowisku Project Managera. Odpowiadał za prowadzenie projektów, od tworzenia ofert po fakturowanie i egzekucję wyników. Obecnie w TalentMedia (LTTM) obejmuje stanowisko Senior Account Executive. Jego zakres obowiązków opiera się na kontakcie oraz budowaniu relacji z klientem i twórcami; kontroli jakości, terminowości, postępów tworzenia koncepcji i kosztów projektu oraz archiwizacji dokumentacji.
Wiktor Jędrzejewski wcześniejsze doświadczenie zdobywał w agencjach OS3 (2017–2019) oraz Bluecloud Interactive (2019–2021). Do tej pory miał okazję pracować dla klientów takich jak m.in.: Dulux, Nationale-Nederlanden, Opel, Instax czy Grupa Azoty. W TalentMedia (LTTM) obejmuje stanowisko strategy plannera. Odpowiada za opracowywanie strategii komunikacji klientów, strategii dystrybucji treści video, nadzór przebiegu kampanii względem założonych KPI, raportowanie realizacji oraz tworzenie rekomendacji strategicznych dalszych działań.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Przed dołączeniem do TalentMedia (LTTM) swoje doświadczenie zdobywał na stanowisku marketing specialist w firmie Hasbro – Robert Fidler, art director działu kreacji TalentMedia właśnie awansował na stanowisko Creative Leadera. Z TalentMedia związany od 2019 roku, wcześniej jego zakres obowiązków obejmował nadzór i tworzenie aspektów kreatywnych, w tym m.in.: projektów graficznych, części kreatywnej przetargów, oraz scenariuszy pod formaty YouTube. Na stanowisku creative leadera, Robert będzie dalej sprawował pieczę nad wymyślaniem i realizowaniem kreacji, jak i również zarządzał zespołem kreatywnym.
– Od początku pracy w TalentMedia jestem otoczony wspaniałą grupą osób, które nierzadko oferują alternatywne podejście do mojego. To dzięki nim poszerzyłem i nadal poszerzam swoją wiedzę. Liczę, że nabyte tu doświadczenie uda mi się przekazać dalej i razem z moim zespołem zrealizujemy niejeden fantastyczny projekt – mówi Robert Fidler, Creative Leader w TalentMedia (grupa LTTM).
Natalia Grzeszczak, z TalentMedia (LTTM) związana jest już od 2019 roku. Dotychczas, równolegle ze studiami, rozwijała swoje umiejętności na stanowisku stażystki w dziale kreacji. W tym czasie wspierała realizację projektów dla takich klientów jak: Tymbark, Resibo, Garnier (L’Oreal), czy Hebe. W 2021 Natalia awansowała na stanowisko junior copywriterki, w zakres jej nowych obowiązków wchodzi tworzenie contentu kreatywnego, w tym pisanie scenariuszy realizacji, tworzenie haseł reklamowych oraz bieżące wspieranie działań produkcji.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing