Wielcy Sercem – Serce i Rozum i Piotr Żyła promują honorowe krwiodawstwo

Orange Polska wraz z Narodowym Centrum Krwi, Regionalnymi Centrami Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Wojskowym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych uruchomiło ogólnopolską akcję społeczną pod nazwą „Wielcy Sercem”.
O autorze
1 min czytania 2013-12-27

Jednym z ambasadorów akcji został brązowy medalista mistrzostw świata w skokach narciarskich w 2013 r. – Piotr Żyła. Z ramienia Orange kampanię marketingową wspierają rozpoznawalne w całej Polsce postaci Serca i Rozumu.

Kampania rozpoczęła się 26 grudnia 2013 r. filmem promocyjnym „Serce i Rozum – Honorowy zakład” otwierającym całe przedsięwzięcie. Między Piotrem Żyłą a Sercem – postacią ze spotów telewizyjnych Orange – doszło do zakładu. Serce zadeklarowało gotowość pobicia samego mistrza. Piotr Żyła zgodził się na konfrontację pod warunkiem wsparcia honorowego krwiodawstwa i zebrania 5000 litrów krwi. Wspomniany film można obejrzeć w internecie: 

Jednym z założeń akcji jest więc zebranie 5000 litrów krwi w całej Polsce i tym samym wsparcie Narodowego Centrum Krwi wraz z centrami krwiodawstwa. Jednak najważniejszym celem kampanii społecznej „Wielcy Sercem” jest promocja honorowego krwiodawstwa wśród młodych ludzi, którzy ukończyli 18 lat i mogą już oddawać krew.

Wszelkie informacje związane z akcją, wskazówki dotyczące przygotowania się do oddania krwi (kontent edukacyjny) czy informacje o kampanii reklamowej dostępne są na stronie internetowej: wielcysercem.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja społeczna rozpoczęła się 26.12, a jej finał nastąpi na początku lutego. Za pomysł i realizację kampanii w Internecie odpowiada agencja Lemon Sky.

Słuchaj podcastu NowyMarketing