Wielka Loteria Almette w kampanii Value Media

Startuje 6. Wielka Loteria Almette, w której do wygrania jest w pełni wyposażony, całoroczny ekodom z widokiem na panoramę Tatr. Akcji towarzyszy szerokozasięgowa kampania online i offline realizowana przez Value Media we wsparciu agencji Labcon i SalesTube.
O autorze
1 min czytania 2021-09-01

 Oprócz nagrody głównej – ekodomu w górach z własnym SPA –  konsumenci codziennie mają szansę wygrać 7x 1000 zł. Żeby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić dowolny serek Almette, a następnie w okresie od 1 września do 31 października zarejestrować unikalny kod z opakowania na stronie www.almette.pl. Należy pamiętać o zachowaniu paragonu zakupu oraz wieczka z kodem, które będą uprawniać zwycięzcę do odbioru nagrody.

Działania promocyjne wspierające loterię są prowadzone przez spółki należące do Group One. Value Media odpowiada za planowanie i zakup mediów – w tym  hybrydowej telewizji (HbbTV) na kanałach należących do Polsatu – oraz nadzór nad całością kampanii. Agencja SalesTube wspiera działania w digitalu, które obejmują m.in. kampanię na YouTube, Facebooku, display, oraz mailingi. Agencja kreatywna Labcon koordynuje współpracę z influencerami w social mediach.

To już szósta odsłona kampanii i piąta, którą marka realizuje wspólnie z Value Media. Konkurs trwa od 1 września do 31 października. Szczegóły na https://www.almette.pl/loteria-2021/.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj