Rok 2017 jest rokiem przełomowym dla BLACK Energy Drink – marka osiągnęła pozycję lidera na rynku napojów energetycznych w Polsce*, ale wciąż nie zwalniamy tempa. Dla naszych fanów przygotowaliśmy loterię konsumencką, w której wygrać można tysiące dolarów. Jest o co walczyć, bo pula nagród wynosi ponad 100 000$, a w wielkim finale na szczęśliwca czeka Mercedes SLC cabrio! – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska Dyrektor Marketingu FoodCare Sp. z o. o.
Od początku trwania loterii do 26 lipca 564 uczestników zostało laureatami, czyli wygrało po 100$, a w zabawie wzięło w sumie udział 99 756 uczestników.
Zobacz również
8 sierpnia nastąpi finał, czyli zostanie wylosowany szczęśliwiec, do którego trafi luksusowy Mercedes.
Każdy może wziąć udział w tej zabawie – wystarczy kupić dowolny napój marki Black, zachować paragon i wysłać SMS z jego numerem albo zgłosić się na www.loteriablack.com , na której zamieszczone są wszelkie informacje dotyczące loterii. Zgłoszenia przyjmowane są do 8 sierpnia 2017 roku.
Za organizację loterii odpowiada agencja Unique One.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing