Wielkie Klikanie, czyli 2 minuty zakupów zupełnie za darmo, to akcja zorganizowana przez sieć Avans w celu promocji zakupów przez internet. W konkursie weźmie udział każdy, kto w dniach od 18 marca do 3 kwietnia zarejestruje się na stronie www.avans.pl, odpowie na krótkie pytanie oraz spróbuje swoich sił w szybkich zakupach. Spośród wszystkich zgłoszeń jurorzy wybiorą pięć odpowiedzi, które ich zdaniem najbardziej zasługują na nagrodę. Ich autorzy spotkają się w Wielkim Finale. Uczestnik, który podczas finałowej rozgrywki w ciągu 2 minut wrzuci do wirtualnego koszyka produkty o największej łącznej wartości, otrzyma od firmy Avans wszystkie zakupione produkty zupełnie za darmo. Ostateczna wartość nagrody będzie zależała jedynie od taktyki i zwinności zwycięzcy.
Zobacz również
Wyjątkowość Wielkiego Klikania polega na tym, że zabawa trwa przez cały czas, nie tylko podczas finału. Każdy uczestnik może sprawdzić ile jest w stanie kupić w 2 minuty oraz trenować w celu osiągnięcia lepszego wyniku za pomocą specjalnego trybu konkursowego naszego sklepu. Tryb ten dostępny jest po zarejestrowaniu w konkursie i pozwala na robienie zakupów w naszym sklepie internetowym bez finalizowania transakcji – odmierza czas, a następnie publikuje nasz wynik w rankingach uczestników. – mówi Artur Herod, Dyrektor marki Avans – Zakupy bez ograniczeń to świetna zabawa i sama przyjemność, a zakupy w 2 minuty to dodatkowo mnóstwo emocji. Każdy może sprawdzić ile jest w stanie wrzucić do wirtualnego koszyka w tak krótkim czasie oraz porównać swój wynik z innymi. Dzięki aplikacji można ponadto opublikować swój wynik na portalach społecznościowych oraz zaprosić do rywalizacji znajomych.
Dodatkową atrakcją akcji Wielkie Klikanie będzie sam Wielki Finał. Odbędzie się on w nietypowej scenerii i przyniesie z pewnością bardzo dużo emocji nie tylko jego uczestnikom. Szczegóły Wielkiego Finału zostaną podane wkrótce.
Mamy nadzieję, że akcja przełoży się na wzrost popularności naszego sklepu internetowego, a co za tym idzie – również zwiększoną sprzedaż. Jesteśmy w czołówce największych sklepów internetowych w Polsce i mamy świadomość, że niskie ceny to już za mało żeby skutecznie przyciągnąć Klientów. Wierzymy, że zachęceni zabawą internauci wrócą do nas już jako Klienci i dokonają prawdziwych zakupów na www.avans.pl – dodaje Grzegorz Ożóg, Dyrektor ds. sprzedaży internetowej.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Akcji Wielkie Klikanie towarzyszy telewizyjna kampania reklamowa z udziałem Michała Wiśniewskiego oraz szeroko zakrojone działania promocyjne w internecie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania promocyjna to nie tylko oficjalne spoty. Postaraliśmy się, żeby wspierały ją również mniej standardowe formy, dlatego gorąco zachęcamy do odwiedzania stron konkursowych i oglądania zamieszczanych tam filmików – podsumowuje Artur Herod.
Regulamin konkursu dostępny jest pod adresem: www.avans.pl