TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Wielkie małe historie” – nowa kampania kanału National Geographic prezentuje sylwetki polskich pasjonatów

O autorze
2 min czytania 2022-10-20

Kanał National Geographic przedstawia „Wielkie małe historie” – nową kampanię prezentującą fascynujące sylwetki polskich odkrywców, ekspertów i pasjonatów, którzy dokonali przełomu w swoich dziedzinach. Wśród bohaterów krótkich form filmowych wyświetlanych na antenie stacji zobaczymy m.in. Agatę Kołodziejczyk, Tomasza Stachurę i Andrzeja Bargiela. Premiera pierwszych dwóch opowieści w czwartki – 13 i 20  października w National Geographic.

National Geographic od lat opowiada nie tylko o przełomowych odkryciach i osiągnięciach, ale także portretuje ludzi, którzy za nimi swoją. Takich osób nie brakuje również w Polsce. W ramach nowej kampanii „Wielkie małe historie” kanał dociera do najróżniejszych, czasami niespodziewanych zakątków w naszym kraju, by przedstawić widzom bohaterów, których działania przecierają ścieżki i wytyczają nowe kierunki na światową skalę.

Pierwszą „Wielką małą historię” po kliknięciu w ten link: „Pierwszą misją na Marsa będzie MISJA KOBIET” | dr Agata Kołodziejczyk, astrobiolożka – YouTube 

W pierwszej, jesiennej odsłonie kampanii poznajemy historię astrobiolożki i założycielki analogowych baz kosmicznych w Polsce, Agaty Kołodziejczyk, oraz przyglądamy się kulisom codziennej pracy bałtyckiego nurka wrakowego – Tomasza Stachury. Jego odkrycia i głębinowe fotografie zadziwiają świat. Z materiałów filmowych National Geographic dowiadujemy się m.in. dlaczego kombucha może okazać się przydatna w kosmosie, a także, co sprawia, że Bałtyk jest jednym z najlepszych – o ile nie najlepszym – akwenem na świecie do podziwiania wraków.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Stworzyłam habitat, w którym symulujemy warunki przebywania w kosmosie. Od 2016 r. przez to miejsce przewinęło się 200 kursantów w tym z Europejskiej Agencji Kosmicznej czy NASA – mówi Agata Kołodziejczyk.

– Zawsze pociągały mnie nieodkryte rzeczy. Świat na powierzchni jest bardzo mocno zbadany, z kolei świat pod wodą poznaliśmy w sposób nieprawdopodobnie niewielki. Wraki to prawdziwe kapsuły czasu, niektóre z nich są tak dobrze zachowane, jakby zatonęły wczoraj – opowiada Stachura.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W kolejnych odsłonach kampanii „Wielkie małe historie” zobaczymy m.in. Andrzeja Bargiela, wybitnego himalaistę i narciarza.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wszystkich bohaterów „Wielkich małych historii” poznajemy w dedykowanych krótkich formach filmowych emitowanych na antenie kanału National Geographic oraz na kanałach społecznościowych marki – Facebook’u i YouTube. 

dr Agata Kołodziejczyk — nazywana „jedną z najpotężniejszych kobiet w polskiej nauce”. Zajmuje się m.in. organizacją analogowych symulacji misji kosmicznych, szkoleń dla przyszłych turystów kosmicznych i astronautów komercyjnych. Jako pierwsza Polka związała się z Advanced Concepts Team Europejskiej Agencji Kosmicznej.  

Tomasz Stachura – jeden z najbardziej aktywnych nurków wrakowych na Morzu Bałtyckim. Specjalizuje się w podwodnej fotografii wraków na dużej głębokości. Wykonał tysiące podwodnych zdjęć bałtyckich wraków oraz wiele zdjęć jaskiń na różnych kontynentach.