Marka promocję konkursu opiera na własnych kanałach komunikacji – Instagramie i Facebooku; współpracy z gwiazdami i influencerkami. Silnym wsparciem będą: kampania GDN w sieci reklamowej Google, kampania Programmatic oraz kampania GSP. Informacje i regulamin znajdują się na dedykowanym akcji landing page’u. Kampania kierowana jest do kobiet w wieku 18-54.
Marka przygotowała dla swoich konsumentów 3 podwójne zaproszenia na weekend w luksusowym SPA – Głęboczek Vine Resort & SPA, który otrzymał wyróżnienie Travellers’ Choice 2018 od Tripadvisor i znajduje się w gronie najlepszych hoteli w Polsce. Na miejscu, na szczęśliwców czekać będzie moc atrakcji, w tym między innymi rozkoszowanie się dziką naturą, zabiegi w strefie spa z wykorzystaniem kosmetyków Natura Siberica, czy degustacja win. Kolejnych 1000 osób otrzyma w nagrodę naturalny, certyfikowany, oczyszczający fluid do twarzy Natura Siberica.
Zobacz również
Zadanie konkursowe opiera się na prostym schemacie: do 30 czerwca 2018 roku opublikuj na Instagramie zdjęcie ze swoim ulubionym kosmetykiem Natura Siberica i oznacz je hashtagiem #oddajesienaturze.
Konkurs jest kolejnym etapem akcji #OddajeSieNaturze. Jest to wielokanałowa kampania marki Natura Siberica, która ma na celu promowanie świadomych wyborów kobiet w kwestii dbania o siebie i swoje ciało.
![Zintegrowana przyszłość branży reklamy cyfrowej. Jakie odpowiedzi przyniosło Forum IAB 2025 [PATRONAT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/Forum-IAB-2025_cover-142x0-c-default.jpg)
Zintegrowana przyszłość branży reklamy cyfrowej. Jakie odpowiedzi przyniosło Forum IAB 2025 [PATRONAT]