…do 10 lipca. To już 11. edycja kampanii promującej polskość w Biedronce.
Głównym celem kampanii „Wiemy, co dobre – wspieramy naszych” jest podkreślenie polskości marki Biedronka i jej silnych relacji z rodzimymi producentami. Tegorocznej kampanii towarzyszą spoty telewizyjne o charakterze reportażowym, prezentujące wybrane polskie przedsiębiorstwa, które rozwinęły się dzięki współpracy z siecią Biedronka. Narratorem każdej z historii jest chłopiec, który podróżuje ze swym ojcem, pracującym jako kierowca ciężarówki we flocie sieci Biedronka. W trakcie podróży z ojcem poznaje on miejsca, w których powstają polskie artykuły, doskonale mu znane ze sklepowych półek.
Zobacz również
W ramach akcji w placówkach sieci Biedronka dostępne są też materiały reklamowe, prezentujące 17 artykułów z różnych kategorii produktowych, takich jak: pieczywo, nabiał, owoce i warzywa czy słodycze.
Poprzez kampanię Biedronka chce podkreślić, że od początku istnienia sieci współpraca z krajowymi firmami stanowiła podstawę jej działalności i miała przełożenie na ofertę – obecnie ok. 90 proc. produktów spożywczych w asortymencie Biedronki pochodzi z Polski. Ponadto niejednokrotnie dzięki współpracy z siecią Biedronka polscy dostawcy znacząco zwiększali skalę swojej działalności i osiągali czołowe pozycje w swoich branżach. Wspólny rozwój Biedronki i jej partnerów handlowych od lat opiera się bowiem na takich działaniach jak: poszukiwanie nowych rozwiązań i technologii, komponowanie najlepszych receptur i składników, a w konsekwencji ciągłe udoskonalanie oferowanych w sieci artykułów.
„Wiemy, co dobre – wspieramy naszych” to już 11. kampania promująca polskie produkty i współpracę sieci Biedronka z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi. Poprzednie edycje kampanii prowadzone były m.in. pod hasłami: „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty”, „Swoje chwalimy. Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce”, „Prawdziwe polskie jedzenie gotują nasze mamy, a prawdziwe polskie produkty znajdziesz w Biedronce”. W ramach promowania polskich produktów od 2014 r. sieć prowadzi także akcję #jedzcopolskie – na specjalnej stronie internetowej http://jedzcopolskie.biedronka.pl/ można znaleźć informacje na temat wybranych polskich produktów, dostępnych w sklepach Biedronka, takich jak np.: jabłka, gruszki, pomidory, a także ciekawe przepisy z ich wykorzystaniem.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Silne zakorzenienie Biedronki w Polsce jest też widoczne przez pryzmat jej inwestycji na terenie kraju – od początku istnienia zainwestowała tutaj ponad 11 mld zł. Sieć obecnie posiada ponad 2650 placówek oraz 15 centrów dystrybucyjnych. Zatrudniając ponad 55 tys. osób, pozostaje największym prywatnym pracodawcą w kraju. Biedronka wszystkie zobowiązania podatkowe i publicznoprawne reguluje w Polsce, pozostając jednym z największych płatników podatku CIT w kraju.
Słuchaj podcastu NowyMarketing