Karol Paciorek i Włodek Markiewicz będą prezentować najdziwniejsze budynki, znajdujące się w Polsce, Design Your Life pokaże stylizacje DYI do zrealizowania w mieszkaniu a SciFun zagłębi się w świat fizyki i chemii w architekturze. Za koncepcję strategię i realizację kanału odpowiada LifeTube – sieć wyspecjalizowana w komunikacji na YouTube.
Youtuberzy wiedzą, co dobre, złe i pomysłowe
Na kanale Castorama Polska, dzięki youtuberom, będzie się można dowiedzieć co jest złe, co pomysłowe, a co dobre w architekturze,wystroju wnętrz i budownictwie. Duet Lekko Stronniczy raz w miesiącu będzie komentował i prezentował zły design w polskim budownictwie.
Zobacz również
SciFun opowie o ciekawostkach naukowych związanych z tematami majsterkowania czy architektury. Natomiast Design Your Life w formacie Wiemy, co dobre opowie o trendach w designie i urządzaniu wnętrz. Specjalny format dla Castoramy tworzą również twórcy z 5 sposobów na. Kilka razy w miesiącu youtuberzy publikują dedykowane odcinki w ramach serii 5 sposobów na… majsterkowanie. Całość ma unikatową formułę, to z inspiracji widzów i klientów Castoramy powstają kolejne odcinki poszczególnych serii.
W pierwszym odcinku Wiemy, co dobre Alina Moskwa prezentuje sposoby DYI na wiosenne odświeżenie mieszkania. W Wiemy, co pomysłowe Darek Hoffmann udowadnia, że budynki mają konstrukcję zbliżoną do ludzkiego organizmu. Lekko Stronniczy w pierwszym odcinku Upiory architektury prezentują najdziwniejsze budynki, znajdujące się na terenie Małopolski.
Castorama i youtuberzy
Castorama Polska, z okazji 17. urodzin sieci sklepów w Polsce, zdecydowała się na szeroką i długotrwałą współpracę z youtuberami. W ramach akcji urodzinowej zostali zaangażowani twórcy zrzeszeni w ramach sieci Lifetube – Lekko Stronniczy, Sci Fun oraz Design Your Life. Dodatkowo z Castoramą współpracuje 5 sposobów na. Polski Youtube cały czas rośnie w siłę, dlatego też rozwijamy nasz oficjalny kanał Castorama Polska. Zależy nam na tym, aby było to miejsce w sieci, w którym widz może znaleźć nie tylko informacje produktowe, ale również porady i ciekawostki dotyczące architektury i budownictwa. Zdecydowaliśmy się na zaangażowanie popularnych i lubianych youtuberów, których kanały pasują tematycznie do Castoramy i naszej grupy docelowej. – tłumaczy Filip Drążkiewicz, Dyrektor ds. Relacji z Klientami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Cieszymy się, że Castorama powierzyła nam koncepcję, strategię i realizację kanału. Wierzymy, że zaangażowanie naszych twórców pozwoli na to, aby content był jeszcze ciekawszy i bardziej dopasowany do widza.– mówi Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube Group.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Strategię i Kreację projektu przygotowała Joanna Gerlee Head of Creative i Gustaw Rozmarynowski Business Development Director w LifeTube Za koordynację współpracy odpowiada Weronika Krzymińska Senior Manager.