Dla profesjonalistów z branż takich jak budowlana, instalatorska, elektryczna, stolarska czy motoryzacyjna lato to okres intensywnej pracy. Przy kolejce zamówień do zrealizowania jakikolwiek przestój oznacza najczęściej stratę czasu i pieniędzy. Dlatego każdy wykonawca usług docenia wydajne i trwałe narzędzia z szybkim, profesjonalnym serwisem. Na okres intensywnych prac dobrze wyposażyć się w narzędzia, które sprawdzą się nawet przy najbardziej wymagających zadaniach. Do 31 sierpnia br. zakup takich narzędzi może być korzystniejszy, a to wszystko dzięki promocji „Bądź MILWAUKEE” – akcji skierowanej do profesjonalistów, którzy w pracy cenią sobie jakość, trwałość i precyzję.
– Oferta MILWAUKEE skierowana jest do profesjonalistów, mających świadomość, że trwałe, wysokiej jakości narzędzia są potrzebne, aby sprawnie wykonywać prace we wszystkich branżach, szczególnie w warunkach Heavy-Duty – mówi Artur Chełchowski, regional category manager power tools MILWAUKEE CEE – Profesjonalni użytkownicy biorący udział w akcji „Bądź MILWAUKEE” zyskują przynajmniej potrójnie – ich park narzędziowy zostaje wzbogacony o nowoczesne i trwałe narzędzia zakupione u autoryzowanego dystrybutora, za złotówkę otrzymują wysokiej jakości wiertarko-wkrętarkę, a dodatkowo w bezpieczny sposób pozbywają się zużytych elektronarzędzi, które zostaną zutylizowane – dodaje.
Zobacz również
Promocyjnego zakupu w ramach „Bądź MILWAUKEE” można dokonać u dowolnego autoryzowanego dystrybutora rozwiązań MILWAUKEE. Aby za symboliczną złotówkę otrzymać wkrętarkę M12 BDD-0 (nr SKU 4933441930) lub M18 BDD-0 (nr SKU 4933443530) należy kupić wybrany przez siebie, najlepiej dopasowany do indywidualnych potrzeb, zestaw Varioset MILWAUKEE składający się z różnego rodzaju narzędzi i akcesoriów MILWAUKEE.
Akcja „Bądź MILWAUKEE” obejmuje nie tylko polskich dystrybutorów marki, ale z promocji mogą skorzystać również profesjonaliści z Czech, Słowacji, Rumunii, Węgier i Bułgarii. Mapa dealerów marki jest dostępna na stronie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell