WieśMac to pewniak – kampania promująca dwie nowe odsłony burgera WieśMac

Ruszyła nowa kampania McDonald's zrealizowana przez DDB&tribal. A w niej randka w ciemno, latająca ośmiornica i swojski smak, na który zawsze można liczyć.
O autorze
0 min czytania 2019-03-01

W ramach kampanii powstał zabawny spot, w reżyserii Sebastiana Pańczyka. Opowiada on historię niefortunnego wyboru podczas pierwszej randki i jej szczęśliwego finału w McDonald’s. Częścią tej historii jest latająca ośmiornica, która stała się bohaterką działań w social mediach.

Kampania promuje dwie nowe odsłony burgera WieśMac. Od dziś oprócz wersji klasycznej, dostępny jest w wersji z serem wędzonym i sosem chrzanowym albo z jajkiem sadzonym.

Działania są realizowane w TV, Internecie oraz w restauracjach McDonald’s.

Za koncepcję kreatywną oraz komunikację odpowiada DDB&tribal Warszawa, za produkcję spotu Dobro, a za planowanie i zakup mediów OMD.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj