W nowej kampanii, kierowanej do młodszego pokolenia, marka Felix przypomina o swoim klasycznym produkcie: orzechach ziemnych solonych.
– Zależało nam na akcji, która wybije się nietypową formą w cyfrowej przestrzeni i pozostanie w głowach Gen Z na dłużej. Dlatego postanowiliśmy zanurzyć się mocno w trendach socialmediowych i uderzyć w muzyczne tony – opowiada Krzysztof Gądarowski, brand manager marki Felix.
Zobacz również
W ramach kampanii „Wiksa u Felixa” zrealizowano efektowny teledysk z autorską oprawą muzyczną znanego kompozytora RAU. Wideo utrzymane jest w charakterystycznym stylu, poprzez nietypowe kadrowanie w formie „rybiego oka”. Dzięki niemu odbiorcy mają możliwość oglądania wszystkiego z perspektywy wnętrza puszki orzeszków.
– Muzyka i orzeszki Felix to najlepsi goście na imprezie. Postanowiliśmy pokazać, co się stanie, gdy przyjdą na nią razem… i podkręciliśmy nutkę szaleństwa. Jak wiksa, to wiksa! – opowiada Wiktor Dzik, account manager GoldenSubmarine, odpowiedzialnej za pomysł na kampanię, kreację i realizację formatów.
Na „Wiksę u Felixa” zaproszeni są wszyscy na Instagramie, TikToku i YouTube, a także w formatach digital, Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym GoldenProduction, a media zaplanował Zenith.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Zdjęcie główne: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing