„Wiksa u Felixa”: Marka Felix w kampanii promocyjnej orzeszków rozkręca imprezę w sieci

„Wiksa u Felixa”: Marka Felix w kampanii promocyjnej orzeszków rozkręca imprezę w sieci
Marka orzechów Felix odpaliła muzyczno-wizualną kampanię promującą swoje orzeszki ziemne. Zakręcona „Wiksa u Felixa” otwiera przed nami efektowne, smakowe nuty.
O autorze
1 min czytania 2024-10-16

W nowej kampanii, kierowanej do młodszego pokolenia, marka Felix przypomina o swoim klasycznym produkcie: orzechach ziemnych solonych.

– Zależało nam na akcji, która wybije się nietypową formą w cyfrowej przestrzeni i pozostanie w głowach Gen Z na dłużej. Dlatego postanowiliśmy zanurzyć się mocno w trendach socialmediowych i uderzyć w muzyczne tony – opowiada Krzysztof Gądarowski, brand manager marki Felix.

W ramach kampanii „Wiksa u Felixa” zrealizowano efektowny teledysk z autorską oprawą muzyczną znanego kompozytora RAU. Wideo utrzymane jest w charakterystycznym stylu, poprzez nietypowe kadrowanie w formie „rybiego oka”. Dzięki niemu odbiorcy mają możliwość oglądania wszystkiego z perspektywy wnętrza puszki orzeszków.

– Muzyka i orzeszki Felix to najlepsi goście na imprezie. Postanowiliśmy pokazać, co się stanie, gdy przyjdą na nią razem… i podkręciliśmy nutkę szaleństwa. Jak wiksa, to wiksa! – opowiada Wiktor Dzik, account manager GoldenSubmarine, odpowiedzialnej za pomysł na kampanię, kreację i realizację formatów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na „Wiksę u Felixa” zaproszeni są wszyscy na Instagramie, TikToku i YouTube, a także w formatach digital, Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym GoldenProduction, a media zaplanował Zenith.

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się